سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین کشاورزی در جیرفت وقف کودکان بی سرپرست شد

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه جیرفت از وقف ملک کشاورزی با نیت امور عام المنفعه و کمک به کودکان بی سرپرست این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی محمدی فر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت با اشاره به مورد وقف جدید ثبت شده این شهرستان گفت: "ابراهیم فاریاد "واقف خیراندیش و کشاورز روستای بهرمی در اقدامی خداپسندانه زمین کشاورزی خود را به مساحت یک هزارو 570 متر مربع وقف کرد.

وی افزود: نیت وقف مذکور با هدف امور عام المنفعه و کمک به فقراء، نیازمندان و کودکان بی سرپرست شهرستان می باشد.

محمدی ادامه داد: موقوفه ثبت شده مستعد کشت محصولات زراعی می باشد که با توجه به تولیت این اداره در اجرای نیت وقف، عواید حاصل از اجاره ملک صرف نیت واقف می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه وقف سنت حسنه و ماندگار آدمی پس از مرگ می باشد، تصریح کرد: وقف، یکی از بهترین سنت‌های خیر و نمونه باقیات صالحات در مسیر زندگی انسان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال 7 مورد وقف در شهرستان جیرفت ثبت شده بر توجه هدایت نیات وقف به سمت نیازهای روز جامعه تاکید کرد و گفت: امروز جامعه نیازمند آن است که با فرهنگ سازی در احیای این سنت حسنه بسیاری از مشکلات جامعه رفع شود.

 

انتهای پیام/س

 

وقف ملک کشاورزی با نیت امور عام المنفعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.