سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ورزشی بانوان در نرماشیر + تصاویر

به مناسبت ۹ دی ماه، روز بصیرت، جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهرستان نرماشیر برگزار شد.

عبدالحامد دریجانی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نرماشیر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان، به منظور بالا بردن تحرک در بین این قشر در رشته های طناب کشی، دارت، هفت سنگ، والیبال و طناب زنی در سالن شهدای شهرستان نرماشیر برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت ۹ دی ماه، روز بصیرت و به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی این شهرستان انجام شد.

دریجانی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، در رشته ی والیبال، تیم های دهیاری ترک آباد، بسیج خواهران و هیئت والیبال به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در رشته ی هفت سنگ نیز تیم های هیئت ورزش روستایی، دهیاری قلعه شهید و بسیج خواهران مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دریجانی گفت: در رشته ی طناب زنی هم لیلا ترک آبادی، بنفشه رستم آبادی و حمیده ترک آبادی اول تا سوم شدند.

وی افزود: در رشته ی طناب کشی نیز ناحیه بسیج خواهران قهرمان شد و تیم های دهیاری بدرآباد و هیئت روستایی به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

دریجانی تصریح کرد: در رشته ی دارت هم فاطمه رستم آبادی، مریم ترک آبادی و بنفشه رستم آبادی مقام های اول تا سوم را تصاحب کردند.

 

انتهای پیام/ب

رقابت بانوان نرماشیری در جشنواره فرهنگی ـ ورزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.