سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاضلاب مسکن مهر کمالوند خرم‌آباد در محیط رهاسازی می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از رهاسازی فاضلاب واحد‌های مسکن مهر منطقه کمالوند خرم‌آباد در محیط خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از رهاسازی فاضلاب واحد‌های مسکن مهر منطقه کمالوند خرم‌آباد در محیط خبر داد.

 حمیدرضا کرموند اظهار داشت: با توجه به شیب زمین و شرایط توپوگرافی که در این منطقه وجود دارد خط جمع کننده فاضلاب در یک نقطه متمرکز شده و خط انتقال آن لزوما باید از یک مسیر اجباری عبور کند.

وی، ادامه داد: در این راستا از سمت شهر خرم آباد این خط انتقال را کامل اجرا کرده ایم و در یک نقطه که باید به سمت اراضی مسکن مهر منحرف شود متوقف شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه سه تا چهار پیمانکار را هر دفعه برای این کار انتخاب کرده ایم و بنا بود که این معبر بازگشایی شود، ادامه داد:، اما متاسفانه نتیجه‌ای گرفته نشده و ما مجبور شدیم قرار داد را خاتمه بدهیم.

کرموند با تاکید بر اینکه آمادگی داریم که هزار و ۴۰۰ متر خط انتقال را اجرایی کنیم، گفت: فاضلاب منطقه در حال حاضر دفع می‌شود و متاسفانه در شیار‌ها و مسیری که وجود دارد منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود یک سالی بوده که وضعیت فاضلاب مسکن مهر خرم آباد به این شکل دفع می‌شود، تصریح کرد: اگر علوم پزشکی در این مسیر معبری به ما بدهند که بتوانیم این خط انتقال را تکمیل کنیم دیگر قضیه فاضلاب کامل حل می‌شود.

 

انتهای پیام/ب

 

رهاسازی فاضلاب واحد‌های مسکن مهر منطقه کمالوند خرم‌آباد در محیط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.