سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش/ عدم توجه دولت به نوسازی مدارس/ بررسی حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات در جلسه آینده کمیسیون

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیات جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش پرداخت.


حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، اظهار کرد: امروز محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان در کمیسیون حضور یافت.

وی افزود: دو تن از نمایندگان از سوال‌های وزیر قانع شدند و دو نفر نیز جواب‌های او را قانع‌کننده ندانستند.

سلیمی اشاره کرد: موضوع آتش‌سوزی مدرسه زاهدان نیز امروز در دستور کار قرار داشت و جمع‌بندی کمیسیون آموزش این است که کوتاهی‌هایی منجر به وقوع این حادثه شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گزارش‌ها، مدیر و معاون این مدرسه در زمان وقوع حادثه در مدرسه حضور نداشتند و ساختمان مدرسه هم بدون مجوز آموزش و پرورش به مکانی غیراستاندارد جابه‌جا شده بود.

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش به وزیر آموزش و پرورش به دلیل کوتاهی‌های صورت گرفته معترض بود و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث سریالی در مدرسه نباشیم.

سلیمی گفت: دولت نیز در این زمینه کوتاهی‌هایی انجام داده چرا که طبق برنامه ششم توسعه باید ۳ میلیارد دلار به منظور نوسازی مدارس اختصاص می‌داد، اما به این امر توجهی نکرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات خاطرنشان کرد: سه‌شنبه هفته جاری این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.