سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور معادن سازمان صمت سمنان خبر داد؛

راه اندازی سامانه کاداستر معادن استان سمنان

معاون امور معادن اداره کل صمت سمنان گفت: از زمان راه‌اندازی سامانه کادستر اخذ هرگونه آمار استخراج خارج از سامانه ممنوع است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد فروهر معاون امور معادن سازمان صمت سمنان در جلسه شورای هماهنگی معادن سمنان به میزبانی صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه فرایند آمار تولید در سامانه کاداستر معادن راه‌اندازی شده است، گفت: این سامانه دهم دی‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید و از این پس اخذ هرگونه آمار استخراج خارج از سامانه ممنوع است.

وی افزود: معدن کاران موظف به ارائه آمار تولید و استخراج هستند که فرآیند ارائه آمار تولید و استخراج ماهانه مواد معدنی مندرج در پروانه‌های بهره‌برداری برای بهره‌برداران و مسئولان فنی معادن نیز در سامانه کاداستر معادن بارگذاری شده است.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: معدن کاران می‌بایست آمار تولید، صدور یا جایگزینی مجوز خود در سامانه کاداستر معادن را طی کوتاه‌ترین زمان بارگذاری کنند.

وی تصریح کرد: ارائه آمار تولید ماهانه توسط مسئولان فنی تحت نظارت سازمان‌های نظام مهندسی معدن استانی صورت خواهد گرفت.

فروهر در پایان بیان داشت: پیرو بخشنامه وزارت صمت ارائه آمار تولید فقط برای پروانه‌های بهره‌برداری که مواد معدنی مندرج در آن مطابق با آخرین نسخه جدول طبقه‌بندی مواد معدنی بازنگری و اصلاح‌شده امکان‌پذیر خواهد بود.

 انتهای پیام / م

کنترل استخراج فرایند آمار تولید در سامانه کادستر معادن در استان سمنان

برچسب ها: معدن ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.