سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

طراحان فتنه در حاشیه هستند/فتنه نرم می‌تواند مردم را از اوج خداپرستی به کفر بکشاند

حجت الاسلام سعیدی گفت: شناخت فتنه نرم دشوار بوده و خواص باید نشانه‌های آن را به مردم گوشزد کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ظهر یکشنبه در مراسم پایانی راهپیمایی ۹ دی در حرم مطهر رضوی گفت: مردم ما جایی که احساس کنند دست آورد‌های انقلاب و نظامشان در خطر است به میدان می‌آیند و مانند سال ۸۸ همچون آب آتش فتنه را خاموش کردند و پیوند ناگسستنی بین مردم و رهبری موجب تداوم پیروزی‌های می‌شود.

وی تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ نه اولین و نه آخرین فتنه است و از دوران حضرت موسی تا کنون تلاش‌های زیادی برای مقابله با حق انجام شده و در انقلاب نیز از فتنه بیت آقای منتظری تا کوی دانشگاه و سال ۸۸ را پشت سرگذاشته ایم و باید بدانیم در سال‌های آینده نیز با روش‌های جدید توطئه‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: فتنه برای براندازی انقلاب انجام می‌شود و ریشه داخلی دارد و باید بدانیم یک مجلس انقلابی می‌تواند در شرایط حساس توطئه‌ها را خنثی کند و اگر اینگونه نبود همین مجلس زمینه سقوط نظام را فراهم می‌کند که نمونه آن را در شوروی دیدیم.

حجت الاسلام علی سعیدی افزود: فتنه سخت حمله نظامی و به آتش کشیدن خیابان است و فتنه نرم دارای نشان‌های زیادی نیست و می‌تواند مردم را از اوج خداپرستی به کفر بکشاند، و خواص باید آن را بشناسند.

وی تصریح کرد: ۸ ماه پیش از انتخابات سال ۸۸ عده‌ای دم از ایجاد کمیته صیانت آرا زدند و عملا فتنه نرم را آغاز کردند و کسانی که بعد از انتخابات به خیابان آمدند ظاهر موضوع بودند ، هرچند لایه‌های پیچیده دیگری وجود داشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بین فتنه و دشمن خارجی همواره یک رابطه و همکاری وجود دارد که در سال ۸۸ نیز به خوبی مشخص بود و آمریکا و برخی از کشور‌های عربی منطقه مستقیم از فتنه گران حمایت کردند.

مردم باید عوامل فتنه را بشناسند

حجت الاسلام سعیدی افزود: اگر مردم عوامل پشت پرده را نشناسند و خواص آن‌ها را به مردم معرفی نشود این افراد دوباره به صحنه می‌آیند و فتنه دیگری را اجرا می‌کنند تا به اهداف خود دست یابند. باید بدانیم طراحان فتنه هیچ اثری از خود برجای نمی‌گذارند و برای خودشان حریمی را قرار داده و لایه مقدسی را برای خود ایجاد می‌کنند که کسی نتواند از آن‌ها حرفی به میان آورد.

وی تصریح کرد: فتنه در هر زمان قابل تکرار است و اگر حوادث گذشته را تحلیل نکنیم و ریشه‌های آن را نشناسیم دوباره دچار فتنه با روش‌های جدید می‌شویم و اینگونه نیست که اگر از یک توطئه به سلامت عبور کرده ایم دیگر همه چیز تمام است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عده‌ای در مجلس ششم مدام اعلام می‌کردند کشور به بن بست رسیده است و به رهبری فشار می‌آوردند، اما کار به جایی نبردند و مردم هوشیار بودند.

حجت الاسلام سعیدی افزود: فتنه سال ۸۸ توانست بین خواص انقلابی و خواص منفعل و ساکت فاصله ایجاد کند تا مردم بدانند چه کسانی در این شرایط کنار نشسته اند و موضع گیری نمی‌کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: دانشگاه ، 9دی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.