سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم ۹ دی ماه،

تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی مردم گیلان

مردم دیار میرزا کوچک با حضور در مراسم سالروز حماسه ۹ دی بار دیگر اقتدار ملی و غیرت دینی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گیلان بار دیگر در سالروز حماسه ۹ دی بیعت مجدد و ناگسستنی خویش را با آرمان‌های حضرت امام راحل، شهیدان والامقام و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

مردم دیار میرزا کوچک از ساعت ۱۰ صبح امروز برای تجدید میثاق با ولایت در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت جمع شدند و با حضور باشکوه خود بار دیگر تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی را به نمایش گذاشتند.

قشرهای مختلف مردم گیلان امروز در تجمع ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یکصدا با سایر هموطنان شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار، مرگ بر محتکر منافق، تا پای جان حامی انقلابیم - پیرو خط رهبر و امامیم، ملت ما متحد و یک صدا - مرگ به شیطان بزرگ آمریکا، دشمن ما که مظهر شر بود - در فکر فتنه های دیگر بود، ما جان فدای رهبریم - دشمن هر فتنه گریم، خامنه ای؛ ای وارث روح الله - حامی تو دست بقیه الله" سر دادند.

کودکان و نوجوانان گیلانی هم که پرچم خوشرنگ ایران اسلامی را حمل می‌کردند، به خبرنگار ما گفتند: امروز به این تجمع آمدند تا به دشمنان بگویند که همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/ع

نهم دی ماه، روز نمایش ولایتمداری، اقتدار ملی و غیرت دینی مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.