سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد؛

ملت ایران فتنه را تبدیل به فرصت کرد

عضو هیئت تشخیص مصلحت نظام گفت:ملت ایران فتنه را تبدیل به فرصت کرد و نشان داد هرگز به پیمان وفاداری و خون شهدا پشت نمی کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مظفر عضو هیئت تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با تأکید بر اینکه ملت ایران  فتنه را تبدیل به فرصت کرد و نشان داد هرگز به پیمان وفاداری و خون شهدا پشت نمی کند،گفت:حماسه 9 دی یوم الفصل بود و حق را از باطل جدا کرد.

وی افزود:مردم در 9 دی حماسه آفریدند و برگ زرینی را در انقلاب اسلامی رقم زد.

مظفر با بیان اینکه آیا در انقلاب خواص تغییر چهره می دهند،گفت:مسئله فتنه و فتنه گری مخصوص انقلاب نیست و ریشه تاریخی دارد و در دوران صدر اسلام و پیامبران نیز فتنه و انحراف بوده است.

عضو هیئت تشخیص مصلحت نظام افزود:در اسلام دگراندیشی فراوان داشته ایم و پیامبر در عصر جاهلیت تلاش کردند و خیلی از صحابی در لحظات آخر عمر حضرت و پس از رحلت پیامبر اسلام منحرف شدند و تخلف کردند.

وی گفت:انقلاب اسلامی پدیده ای بی نظیر در دنیای معاصر بود و مبانی فکری و انقلابی این انقلاب در هماوردی دنیای منحط لیبرالیست و غرب قرار گرفت.

مظفر افزود:انقلاب اسلامی ابهت پوشالی غرب را بهم ریخت و مستشاران را بیرون کرد.

عضو هیئت تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد:نظام سلطه از آغازین روزهای انقلاب اسلامی با تمام قوا بر علیه ملت ایران حاضر شدند و خسارات فراوانی با اعمال جنگ تحمیلی و تقدیم ۲۰۰ هزار لاله گلگون بر ایران اسلامی وارد شد.

وی با اشاره به اینکه سران فتنه در داخل تصور می کردند بین نسل جدید و قدیم فاصله افتاده و می شود نسل جدید را با آشوبها همراه کرد،گفت: سران فتنه موضع گیری نکردند و خط خود را جدا نکردند و دشمن نیز غافل بود که وقتی پای مذهب و انقلاب پیش بیاید همه در صحنه خواهند بود و کسی به آنها باج نخواهد داد.

انتهای پیام/غ

فتنه 88 اصل نظام را نشانه گرفته بود

 

برچسب ها: تجمع ، 9 دی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.