سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک حزب دموکراتیک لبنان به بشار اسد در پی تحقق پیروزی‌های تاریخی در سوریه

رئیس حزب دموکراتیک لبنان در پیام تبریکی به رئیس‌جمهور سوریه در پی تحقق دستاورد‌های تاریخی در این کشور، وی را استوانه بزرگ ملی و میهنی و نماد عزتمندی، شرافت، کرامت و اخلاق‌مداری دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی النشره لبنان، طلال ارسلان، رئیس حزب دموکراتیک لبنان، با صدور پیام تبریکی به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در پی تحقق دستاورد‌های تاریخی، خطاب به وی نوشت: "ای برادر بزرگ رئیس جمهور بشار اسد، تحقق همه دستاورد‌های تاریخی بر شما مبارک باد؛ دستاورد‌هایی که در سایه استقامت، حکمت، سیاست، دیپلماسی، نگاه نافذ، و اعصاب فولادین شما در مقابله با بدترین طرح‌ها و توطئه‌های تروریستی که منطقه ما در طول تاریخ شاهد بوده است، محقق شده است."

وی افزود: "شما استوانه بزرگ ملی و میهنی این ملت بوده و خواهید بود؛ ملتی که مشتاق رهبرانی جوان، پاکدست و امیدوار است. شما نماد عزتمندی، شرافت، کرامت و اخلاق مداری ما در دوره‌ای بودید که متاسفانه ارزش‌ها در آن فراموش شده بود. ما هرگز اظهارت شما را در نخستین روز‌های جنگ جهانی علیه سوریه فراموش نمی‌کنیم که گفتید ما دو گزینه پیش رو داریم یا پیروزی یا پیروزی."

ارسلان همچنین در این پیام تبریک گفت: اجازه دهید دیگران در سراسر جهان یاد بگیرند که چگونه کشور‌ها ساخته می‌شوند و ملت‌ها چگونه با عزم و اراده و اعتماد به نفس مقاومت می‌کنند تا از خاک، هویت ملی و میهنی خود دفاع کنند. درود می‌فرستیم به روح همه شهیدان این راه که با هدف دفاع از همه ما، ایثارگری و جانفشانی کردند و همچنین تبریک به مقاومت که تا پای جان ایستادگی کرد و با خون پاک فرزندانشان، خاک سوریه را آبیاری کرد تا حق را یاری کند و باطل را از بین ببرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، محور مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۵:۵۸ ۰۹ دی ۱۳۹۷
طلال ارسلان جان: خون بر شمشیر پیروز است......همیشه در طول تاریخ حق بر باطل پیروز بوده این وعده حق خداوند در کتاب بر حقش است که مجاهدان را اگر بر خداوند تکیه و توکل کنند پیروز خواهد کرد و وعده پیروزی داده است................................