سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر خوش مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی/بازگشت ۴ واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، ۴ واحد صنعتی که تعطیل‌شده‌اند به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت در بازدید از واحد تولیدی مجدد راه‌اندازی شده مستقر در شهرک صنعتی شیروان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی با بررسی‌های کارشناسی واحدهای صنعتی که قابلیت راه‌اندازی مجدد دارند را از طریق حمایت‌های نرم‌افزاری به چرخه تولید بازمی‌گرداند.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی واجد شرایط به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی می‌گردند و یا با حمایت این شرکت از خدمات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، تورهای صنعتی، حمایت از حضور و یا بازدید مدیران واحدهای صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از دیگر حمایت‌های این شرکت در طول دوران تولید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.

سیاوش وحدت افزود: انجام عارضه‌یابی برای واحدهای صنعتی توسط تیم کارشناسی با حمایت‌های مالی این شرکت انجام می‌شود تا از تعطیلی واحدهای صنعتی جلوگیری شود.

وی بیان داشت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون تعداد ۴ واحد صنعتی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال‌شده‌اند.

انتهای پیام/ب

جزییاتی از بازگشت ۴ واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید در خراسان شمالی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.