سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی تذکری در صحن مطرح شد؛

کواکبیان: مجلس برای جان باختگان دانشگاه آزاد با حضور مسئولان جلسه‌ای بگذارد/ لاریجانی: کمیسیون آموزش در حال بررسی و تهیه گزارش در این مورد است

نماینده مردم تهران گفت: ما برای نماینده سراوان جلسه غیرعلنی برگزار کردیم، اما برای جان باختگان اتوبوس دانشگاه آزاد نشستی را برگزار نکرده‌ایم.


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری در صحن علنی امروز ( یکشنبه ۹ دی ماه) خطاب به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای یک نماینده جلسه غیرعلنی برگزار کردیم، اما اکنون برای حادثه دانشجویان دانشگاه آزاد جلسه‌ای برگزار نکرده و تنها گفتیم که کمیسیون آموزش آن را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: ناگفته‌های خانواده راننده اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات/ با اتوبوس‌های ۱/۵ میلیاردی هم افراد بسیاری به کام مرگ رفته‌اند!

وی تصریح کرد: مردم از ما انتظار دارند که مجلس به این موضوع رسیدگی کند و برای این ۱۰ جان باخته دانشگاه آزاد از مسئولان مربوطه دعوت کرده تا آنها پاسخگو باشند.

کواکبیان تأکید کرد:‌گفته می‌شود یک عده ضد انقلاب ترمز اتوبوس‌ها را بریده‌اند و این حرف عجیب و غریبی است.

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ما برای یک نماینده جلسه ویژه نگذاشتیم، شما که اینجا حضور داشتید تنها آقایان قبل از جلسه مطالبی فرمودند که ما هم این نشست را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: ما قراری برای برگزاری جلسه برای درازهی نماینده سراوان نداشتیم و بی‌جهت در فضای مجازی این موضوع مطرح شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون هیئت نظارت در حال رسیدگی به پرونده موضوع نماینده سراوان است.

وی گفت: حادثه تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد و جان باختن این دانشجویان بسیار بر روان جامعه تأثیرگذار بود به همین دلیل کمیسیون آموزش مجلس این موضوع را بررسی جامع کند.

لاریجانی اظهار کرد: این کمیسیون از قوه قضاییه اطلاعات میدانی را دریافت کرده و بر اساس آن گزارشی را تهیه کند تا ما بتوانیم جلسه‌ای را برای این موضوع برگزار کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.