سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان کونگ فو کار در رفسنجان

نمایشگاه صنایع دستی بانوان کونگ فو کار با هدف جذب و تشویق خانواده ها به سمت ورزش کونگ فو در باشگاه دختران آفتاب رفسنجان برگزار شد.

علی همتی، رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: نمایشگاه صنایع دستی بانوان کونگ فو کار با هدف جذب و تشویق خانواده ها به سمت ورزش کونگ فو به مدیریت خانم ها نظری، ناظوری و پورعسگری در باشگاه دختران آفتاب رفسنجان برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه آثاری چون تابلوهای نقاشی، کیف، پته، قلاب بافی، سرویس خواب نوزاد، شیرینی پزی، ملیله کاری و ... که حاصل دستان پر توان بانوان کونگ فو کار بود، به نمایش درآمد.

همتی تصریح کرد: این نمایشگاه با اجرای موسیقی زنده سنتی توسط کونگ فو کاران همراه بود که با استقبال گسترده ی جامعه ی کونگ فو، مردم و مسئولان مواجه شد.

وی هدف از انجام این کار را جذب و تشویق مسئولان و خانواده ها به سمت ورزش کونگ فو و معرفی این رشته ی ورزشی عنوان کرد و یادآور شد: بدین ترتیب، تلاش کردیم تا نشان دهیم این رشته ی ورزشی یک ورزش خشن نیست و بزرگترین دستاورد این نمایشگاه، ثبت نام فرزندان خانواده های بسیاری در این رشته ی ورزشی بود.

همتی افزود: این نمایشگاه با پیگیری ها و هماهنگی های اسدی بازرس هیئت کونگ فو استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

نمایش آثار صنایع دستی بانوان کونگ فو کار در رفسنجان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کونگ فو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.