سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماموران پلیس دلیجان کیف حاوی اموال میلیونی را به صاحبش برگرداندند

ماموران درستکار پلیس دلیجان کیف پول حاوی طلاجات میلیونی را به صاحبش برگرداندند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ مجید مهرانفر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۳ نفر از ماموران وظیفه شناس پلیس دلیجان کیف پول حاوی ۵۶۲ میلیون ریال طلاجات و ۷۲۰ میلیون ریال چک و مقداری مدارک را به صاحبش برگرداندند.

سرهنگ مهرانفر افزود: چندی پیش تیم گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان دلیجان به سرپرستی ستواندوم سید مهدی احمدی و سربازان وظیفه میلاد مجید پور و سجاد چراغی یک کیسه پلاستیکی و یک کیف دستی کوچک را که به صورت بلاصاحب رها شده بود، پیدا کردند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی اولیه مشخص شد که کیف حاوی مقدار ۵۶۲ میلیون ریال انواع طلاجات، ۲ فقره چک به مبلغ ۷۲۰ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال، تعدادی کارت‌های عابر بانک، سند مالکیت و برخی مدارک دیگر است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ماموران درستکار بلافاصله موضوع را به یگان انتظامی اعلام کردند و تحقیقات پلیس برای شناسایی صاحب آن آغاز شد ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، صاحب اموال پیدا شده که یک مسافر عبوری بود، شناسایی و کلیه اموال صحیح و سالم تحویل او شد.

وی بیان کرد: صاحب اموال پیدا شده به همراه خانواده اش در حال سفر از اصفهان به تهران بوده که برای صرف غذا در یکی از رستوران‌ها توقف کرده و در اثر فراموشی کیف دستی و بسته حاوی کتاب‌های فرزندانم را جا می‌گذارد.

صاحب اموال پیدا شده با بیان اینکه مدیون کارکنان زحمت کش نیروی انتظامی است برای ماموران نیروی انتظامی آرزوی موفقیت، پیروزی و سربلندی کرد.

انتهای پیام / ج

درستکاری ماموران پلیس دلیجان و برگرداندن کیف حاوی طلاجات میلیونی به صاحبش

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.