سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست قدرت الهی و ایمان مردم، موانع نفوذ فتنه گران

حماسۀ مردم در نهم دی حامل این پیام بود که دست قدرت الهی، روح حسین بن علی علیه السلام و عاشورا و روح ایمان و تعهد مردم ایران، مانع از ایجاد نفوذ و فتنه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سازمان بسیج مداحان، کانون مداحان و مجمع مداحان کرمان به مناسبت 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه ای مشترکی صادر کردند. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسۀ مردم در نهم دی ۱۳۸۸، حامل این پیام بود که دست قدرت الهی، روح حسین بن علی علیه السلام و عاشورا، و روح ایمان و تعهد مردم بصیر و انقلابی ایران، همیشه مانع از ایجاد نفوذ، فتنه و براندازی نظام اسلامی می‌شود.

بدون تردید ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی همواره با تاسی به آموزه‌های ناب اسلامی و قرآن، درس‌ها و عبرت‌های عاشورایی و با پیروی از رهنمودهای داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی و مقاومت کرده، آمال و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را سرکوب و اهداف پلید آنان را در نطفه خفه خواهد کرد.

جامعه مداحان و هیئات مذهبی استان کرمان ضمن تبریک دهه بصیرت و چهل سالگی انقلاب اسلامی و ابراز انزجار مجدد از استکبار جهانی و فتنه گران بر لزوم هوشیاری و پایداری ملت بصیر ایران اسلامی در جنگ اقتصادی کنونی و سوءاستفاده دشمن جهت طراحی و اجرای فتنه ای دیگر تأکید و ازعموم اقشار جامعه جهت شرکت در مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار 9 دی در روز یکشنبه ساعت 10صبح مقابل حسینیه ثارالله دعوت به عمل می آورد، تا باآرمان های امام راحل و شهدا میثاق ببندیم و باولایت و رهبری تجدید بیعت نماییم.

انتهای پیام/س

 

بیانیه سازمان بسیج مداحان، کانون مداحان و مجمع مداحان کرمان به مناسبت 9 دی

برچسب ها: اخبار سیاسی ، 9 دی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.