سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

مسئولان انتظامی شهرستان بافق در دیدار با امام جمعه این شهرستان به بحث در مورد حوادث و اتفاقات نهم دی ماه پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق در جمع فرمانده و مسئولان انتظامی شهرستان بافق با اشاره به حوادث و اتفاقات نهم دیماه سال ۸۸ گفت: در آن زمان یک حرکت توفنده که از بیرون هدایت می‌شد به داخل کشور ایران آغاز و در نهایت با بصیرت مردم و مسئولان، این حرکت خنثی شد.

وی افزود: نهم دیماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و به خاطر آنکه حق بر گردن ملت و انقلاب دارد، یوم الله نامیده شده و روزی است که ملت به حکمت، ولی فقیه ایمان پیدا کرد و در این روز دشمنان را مایوس از شکست دادن انقلاب کرد.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: با پشتیبانی مردم همیشه موفق و کشوری بالنده خواهیم داشت چرا که این امنیت موجود در کشور مدیون جوانانی هستیم که برای دفاع از وطن خود تلاش می‌کنند و ما باید با رفتار پسندیده و مودبانه با مردم رفتار کنیم و نگذاریم دشمن بین مردم و مسئولان جدایی اندازد.

امام جمعه بافق ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی به تحولات قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و به برکت اسلام و انقلاب اسلامی، وضعیت جامعه امروز قابل قیاس با گذشته نیست و پیشرفت‌های زیادی را داشتیم.

سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی بافق نیز در این دیدار با اشاره به نهم دیماه گفت: نهم دیماه باید بماند و یادش گرامی داشته شود، و کشورمان دشمنانی دارد که در تلاش هستند تا نام انقلاب و نهم دیماه را از یاد‌ها و اذهان پاک کنند و گرامیداشت نهم دی نیز باید یه جای شعار دادن، از جنس شعور و تبیین و بصیرت افزایی باشد.

حجت الاسلام محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق نیز در این دیداربیان کرد: به بهانه نهم دی بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم انقلاب با تاریخ انقلاب و گذشته برخی از افراد آشنا شدند.

وی افزود: نهم دی، دوست را از دشمن جدا کرده و چه بسیار پرده‌های نفاق که از افراد و احزاب برافتاد و چه افراد و احزاب که به پاس حضور عمارگونه در هشت ماه دفاع مقدس جنگ نرم آبرو یافتند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بافق ادامه داد: نهم دی یادآور مظلومانی است که در دوران فتنه در راه دفاع از انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و یا ضرر‌های جانی و آبرویی را بر خود خریدند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: نیروی انتظامی در معرض نگاه و قضاوت عمومی است و باید به نحوی عمل کند که مردم از ناجا یک نیروی مقتدر انتظار داشته باشند.

انتهای پیام/ ا

بصیرت مردم و مسئولان خنثی کننده حوادث 9 دی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.