سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

فتنه‌گران داخلی دست از فتنه‌گری نکشیدند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فتنه‌گران داخلی دست از فتنه‌گری نکشیده‌اند، گفت: بصیرت و آگاهی ملت ایران اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای را به نوکران استکبار جهانی نخواهد داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  ماموستا فایق رستمی عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک و پاسداشت سالروز حماسه ملی ۹ دی ۸۸ و محکومیت خیانت‌های منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اظهار داشت: به‌راستی "۹ دی" روز «بصیرت، آگاهی، پیمان و میثاق با آرمان و رهبری» و «باطل‌کردن نقشه شوم دشمنان و فتنه‌گران» بود.

وی با بیان اینکه ۹ دی نماد بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و پیروزی ملت ایران بر فتنه‌گران است، گفت: حماسه ۹ دی سال ۸۸ نشان داد ایران اسلامی صاحب و نائب بر حق دارد و این نظام بیمه شده خداوند متعال است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بصیرت ملت ایران و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب در سال ۸۸ فتنه‌گران را ناکام گذاشت، تصریح کرد: گرچه سران فتنه در سال ۸۸ قصد براندازی نظام و ایجاد ناامنی در کشور را داشتند، اما ملت باشرف و هوشیار ایران برای جلوگیری از هر رویداد ناپسند، پشتیبانی خود را از رهبری، اسلام و انقلاب به دنیا ثابت کردند. وی اضافه کرد: "۹ دی" سال ۸۸ یک معجزه الهی بود و سبب «آگاهی، بصیرت و هوشیاری مردم» و «رشد، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی» شد و همه توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی کرد.

ماموستا رستمی تاکید کرد: باید همه مسئولان و ملت ایران همواره هوشیار و بصیر بوده و همانند سال ۸۸ «دشمن‌شناس و زمان‌شناس» باشند و آمادگی مقابله با نقشه‌های دشمن را داشته باشند چراکه دشمنان هر بار دسیسه و فتنه جدیدی را در سر می‌پروانند.

وی اظهار کرد: علی‌رغم نقشه‌ها و توطئه‌های ۴۰ ساله استکبار جهانی برای ایجاد ناامنی و نابودی نظام جمهوری اسلامی، اما همواره دشمنان با شکست مواجه بوده و خواهند بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید ملت ایران همواره دشمنی‌های دشمنان و نقشه‌های خبیثانه آنان را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران داخلی دست از فتنه‌گری نکشیده‌اند و ممکن است برای سال ۹۸ نقشه جدید کشیده باشند، اما قطعاً بصیرت و آگاهی ملت ایران اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای را به نوکران استکبار جهانی نخواهد داد.

انتهای پیام/ ز

ملت ایران از همیشه آماده تر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.