سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه ۹‎دی نشان قدرت ایمان و اعتماد ملت به نظام‎اسلامی بود

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه ۹ دی نشان قدرت ایمان و اعتماد ملت به نظام اسلامی بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در آستانه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، حماسه عظیم ۹ دی را نشان اراده توده‌های مردم، قدرت ایمان دینی و اعتقاد و اعتماد ملت به انقلاب و نظام اسلامی بیان کرد.

وی گفت: حماسه بزرگ ۹ دی از نتایج تبعیت مردم از ولایت بود که اقتدار و استحکام نظام را افزایش داد و نقاب از چهره خواص بی‌بصیرت انداخت.

اکبری افزود: یوم الله ۹ دی همچنین پیشگامی ملت در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را بر جهانیان آشکار کرد.

وی در ادامه از اجرای حدود ۴۰ ویژه‌برنامه بصیرتی به مناسبت بزرگداشت نهمین سالروز حماسه ۹ دی‌ماه، در تمامی رده‌های سپاه پاسداران و بسیج چهارمحال و بختیاری خبر داد.

اکبری گفت: این برنامه‌ها با هدف تبیین نقش رهبری حکیمانه در مهار فتنه، نقش خواص و لحظه‌های سرنوشت‎ساز، زوایای گوناگون فتنه ۸۸ و فتنه‌های آینده، و نقش استکبار جهانی در ایجاد فتنه و جنگ نرم اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: نشست معرفتی بصیرتی با عنوان استکبار و عوامل آن‌ها در فتنه ۸۸، نشست‌های تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب، اعزام اردو‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی و محرومیت زدایی، مسابقات علمی، پژوهشی و کتابخوانی، تریبون‌های آزاد و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها از جمله این برنامه‌هاست.

اکبری افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، برنامه‌های فرهنگی شامل ادعیه‎خوانی، محافل انس با قرآن و کارگاه‌های آموزشی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، برپایی نهضت‌های روشنگری و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام (ره) و شهدا به همراه گلباران قبور مطهر شهیدان، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این روز در رده‌های سپاه و بسیج استان می‌باشد.

 روز ۹ دی‎ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/ش

اجرای ۴۰ ویژه برنامه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

برچسب ها: فتنه ۸۸ ، ۹دی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.