سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی:

پاکسازی محورهای برفی استان مرکزی در حال انجام است/ تردد در محورها جریان دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: عملیات پاکسازی محورهای برفی استان از روز گذشته تاکنون در حال انجام است و هم اکنون تردد در تمام محورها جریان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: از روز گذشته (جمعه) تاکنون، عملیات اکیپ های راهداری استان مرکزی در محورهایی که بارش برف در آنها جریان داشته آغاز شده و تا صبح امروز (شنبه) حدود ۸۵۰ کیلومتر از محورهای استان مرکزی برفروبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: طی شب گذشته تاکنون در پنج شهرستان استان مرکزی شامل اراک، شازند، کمیجان، ساوه و خنداب توسط اکیپ های راهداری عملیات برفروبی جاده ها انجام شده است.

زندی فر بیان کرد: این عملیات ها با استفاده از ۱۸ دستگاه ماشین آلات برفروبی و توسط بیش از ۳۰ نیروی عملیاتی راهداری استان مرکزی انجام گرفته و هم اکنون تردد در تمام محورهای استان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اضافه کرد: همچنین به منظور رفع لغزندگی محورهای استان، بیش از ۳۲۰ تن ماسه و نمک در جاده ها پاشیده شده است.

انتهای پیام/ب

محورهای برفی استان مرکزی پاکسازی می شوند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.