سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان برگزار شد

با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی، علیرضا شیروی به عنوان مدیر کل مرکز لرستان معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، ولی فقیه در لرستان در این آیین به تاثیرانکار ناپذیر رسانه ملی در خلق حماسه ۹ دی گفت: رسانه ملی در ایجاد روحیه مقاومت ملی و بصیرت افزایی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی هدایت افکار عمومی، تولید برنامه در طراز جمهوری اسلامی، پرهیز از ساخت سریال و فیلم‌های که اشرافی گری و غرب گرایی در جامعه رواج می‌دهد را از جمله مواردی دانست که دست اندرکاران رسانه ملی باید به آن توجه کنند.

امام جمعه خرم آباد گفت: رسانه ملی با تمام توان به بیان دستاورد‌ها و محاسن و تبیین خدمات نظام اسلامی اهتمام ورزد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میر عمادی تصریح کرد: دعوت از کارشناسان خبره، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و اعتمادسازی متقابل بین مردم و مسئولان باید رویکرد اصلی رسانه ملی و استانی باشد.

استاندار لرستان نیز در این آیین گفت: رسانه ملی و استانی در احیای فرهنگ، آداب و سنن منطقه نقش مهمی ایفا کرده است.

سید موسی خادمی خادمی ایجاد همگرایی و وحدت در جامعه، تولید برنامه‌های فاخر و نیز کمک رسانه استانی به اقتصاد و فرهنگ لرستان را از رویکرد‌های مثبت شبکه افلاک برشمرد و گفت: این رویکرد کمک شایانی به توسعه و پیشرفت فرهنگی و اقتصادی استان خواهد کرد.

محمد بازوند مدیر کل پیشین مرکزلرستان نیز با اشاره به توفیقات شبکه افلاک در جشنواره‌های مختلف، مستند‌های راه بی عبور، اشترانکوه، زندگی نامه شهدا مدافع حرم استان و عامل چربی. را از جمله تولیدات فاخر در شبکه افلاک برشمرد.

وی نصب ۱۰۵ ایستگاه فرستنده دیجیتال تلویزیونی و پوشش ۹۶ درصد جمعیت استان، ساخت ساختمان اس تی ام وان مرکز را از دیگر کار‌هایی مهم در حوزه فنی ذکر کرد.

محمد بازوند طرح اطلس دفاع مقدس، مستند شهیدان میرشاکی را از جمله طرح‌های تلویزیونی در دست اجرا در شبکه افلاک عنوان کرد.

انتهای پیام/م

آیین تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان

برچسب ها: انتصاب ، صداوسیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.