سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطفی در گفت‌‎وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پایبندی مردم به آرمان‌های نظام حربه‌های دشمنان در سال ۸۸ را خنثی کرد/ دشمن به دنبال کاهش اعتماد مردم به نظام است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: پایبندی مردم به آرمان‌های نظام و حضور پررنگ آنان در صحنه فتنه ۸۸، قائله سال ۷۸، اغتشاشات دی ماه و وضعیت امسال که دشمن به عنوان تابستان داغ طراحی کرده بودند را خنثی کرده است.


نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بحث اقتصاد و تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست، گفت: مردم ما از همان اوایل روز‌های انقلاب اسلامی این تحریم‌ها را تجربه کردند، پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بر خلاف تصورات ذهنی و محاسبات دو ابرقدرت در نظام دو قطبی آن زمان بود که از همان روز‌های اول با انواع توطئه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی به دنبال براندازی نظام بودند  تا این انقلاب پیروزی نهایی نداشته باشد و نظام شکل نگیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه  غربی‌ها برای براندازی نظام روزشماری می‌کردند، تصریح کرد:  پیوند مردم با اسلام، امام و انقلاب ناگسستنی است چراکه از همان اوایل انقلاب فشار اقتصادی و تورم بوده و هست و مردم با همه مشکلات در برهه‌های حساس حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون دشمن با جنگ ترکیبی و هوشمندی‌های نظام سلطه به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و کاهش اعتماد مردم به نظام است، تاکید کرد: مردم ما در اوج گرانی‌های امسال که مصادف با روز بازگشت تحریم‌ها که دشمن این تحریم‌ها را یک جنگ روانی برای روز سیزده آبان طراحی کرده بود، با حضور پررنگ خودشان در صحنه با شکوه‌ترین مراسم را در روز ۱۳ آبان خلق کردند.

لطفی با اشاره به اینکه مردم سخت‌ترین شرایط معیشتی و اقتصادی را لمس می‌کنند و مشکلات زیادی را از لحاظ گرانی‌ها و تورم در وضعیت اداره خودشان دارند، اظهار کرد: واقعیت محرز این است که مردم با وجود مشکلات این چنینی، پیوند ناگسستنی با اسلام، امام (ره) ، انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و جایگاه بی‌بدیل ولایت فقیه دارند.

وی ادامه داد: بخش‌هایی از طراحی نظام سلطه علیه ایران، تحریم‌ها، فشار‌ها و سختی‌هایی است که با هدف قرار دادن اعتماد مردم شکل می‌گیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور پر رنگ مردم در سیزده آبان که در یوم‌الله ۹ دی شاهد این حضور پررنگ خواهیم بود، تصریح کرد: در دفاع مقدس ما بعد از دویست سال برای اولین بار ایران در مقابل کل دنیا ایستاد که جنگ کرد و ما از ده‌ها کشور اسیر جنگی داشتیم، ولی کمترین امتیاز را به دشمن ندادیم چرا که همین مردم پشت نظام بودند؛ یعنی در راس الطاف الهی و معجزات الهی و حضور مردم در صحنه و هدایت‌های حکیمانه امام و مقام معظم رهبری تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه پایبندی مردم به آرمان‌های نظام و حضور پررنگ آنان در صحنه فتنه ۸۸، قائله سال ۷۸، اغتشاشات دی ماه و وضعیت امسال که دشمن به عنوان تابستان داغ طراحی کرده بودند را خنثی کرده است، تاکید کرد: به فضل الهی یوم الله ماندگار ۹ دی نیز همین پیام را خواهد داشت و مقدمه‌ای بر یک راهپیمایی و تجدید میثاق مجددی با اسلام، امام راحل، انقلاب و ولایت در یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.