سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ولادت و افزایش وفات در استان قزوین

مدیر کل ثبت احوال استان قزوین از کاهش ۱۰ درصدی ولادت و افزایش یک و سه دهم درصدی وفات در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حسن وفایی دیلمی مدیر کل ثبت احوال استان با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی ولادت در استان گفت: در ۹ ماه امسال ۱۴ هزار و ۲۴۵ واقعه ولادت در استان ثبت شده که ۱۰ هزار و ۷۷۸ مورد در مناطق شهری و سه هزار ۴۶۷ واقعه در مناطق روستایی بوده است.

وفایی دیلمی افزود: در مدت مشابه سال گذشته ۱۵ هزار و ۹۳۲ واقعه ولادت ثبت شده بود که ۱۲ هزار و ۲۱ مورد در مناطق شهری و سه هزار و ۹۱۱ واقعه در مناطق روستایی بوده است.

به گفته وی، هفت هزار و ۳۰۸ پسر و ۶ هزار و ۹۳۷ دختر در ۹ ماه امسال به دنیا آمده اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته، هشت هزار و ۲۴۸ پسر و هفت هزار و ۳۸۴ دختر بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان گفت: همچنین در ۹ ماه امسال چهار هزار و ۳۹۵ واقعه وفات در قزوین ثبت شده که ۲ هزار و ۸۹۸ مورد آن در مناطق شهری و هزار و ۴۹۷ واقعه در مناطق روستایی بوده است.

وفایی دیلمی افزود: نرخ وفات در کل استان نسبت به سال گذشته ۱.۳ درصد افزایش داشته و میزان افزایش آن در مناطق شهری ۱.۲ و در مناطق روستایی ۱.۴ بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان قزوین همچنین گفت: در ۹ ماهه امسال شش هزار و ۴۳۲ مورد ازدواج ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش یافته است.

وفایی دیلمی افزود: پنج هزار و ۹۴۹ مورد از ازدواج‌های ثبت شده در مناطق شهری و چهار هزار و ۸۳ واقعه در مناطق روستایی بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان اشاره‌ای هم به آمار طلاق در ۹ ماه امسال داشت و گفت: ۲ هزار و ۵۴ طلاق در استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وفایی دیلمی افزود: یک هزار و ۹۵۴ واقعه طلاق در مناطق شهری و ۱۰۰ مورد در مناطق روستایی ثبت شده است.

انتهای پیام/

افزایش بیش از یک درصدی  میزان وفات در قزوین

برچسب ها: ثبت احوال ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.