سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی به خودرو‌های گرفتاربرف در محور تکاب -شاهین دژ

رییس هلال احمر تکاب گفت: امدادگران به سرنشینان ۱۰۰ خودرو که در برف و کولاک گردنه «مایین بلاغ» این شهرستان گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جعفر سعیدی  رییس هلال احمر تکاب افزود: این تعداد خودرو عصر و شب گذشته در محدوده گردنه سخت گذر «مایین بلاغ» و در ۳۵ کیلومتری محور تکاب - شاهین دژ به علت کولاک شدید و لغزنده بودن جاده از مسیر خود منحرف شده بودند.

وی بیان کرد: امدادگران این شهرستان به مدت ۶ ساعت در این گردنه سخت گذر حضور داشتند و به رانندگان این خودرو‌ها امدادرسانی کرده و خودرو‌ها را به ادامه مسیر هدایت کردند.

سعیدی ادامه داد: بسیاری از این خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک به علت نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی قادر به تردد در جاده لغزنده گردنه مایین بلاغ نبودند و امدادگران هلال احمر این خودرو‌ها را به زنجیر چرخ مجهز کردند.

رییس جمعیت هلال احمر تکاب اضافه کرد: شب گذشته بسیاری از خودرو‌های عبوری از گردنه مایین بلاغ کنترل خود را از دست دادند و از جاده خارج شدند، اما به هیچ یک از مسافران و رانندگان آنان آسیبی نرسید و امدادگران هلال احمر به موقع به خودرو‌ها و سرنشینان آن‌ها امدادرسانی کردند.

سعیدی گفت: مسافران و رانندگان خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مایین بلاغ تکاب اسکان یافتند و تغذیه مناسب و پتوی گرم در اختیار آنان قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین یک دستگاه تریلر سوخت رسان نیز در گردنه «مایین بلاغ» به علت لغزنده بودن جاده و نبود دید کافی بر اثر کولاک از مسیر خود منحرف و موجب مسدود شدن جاده به مدت نیم ساعت شد که با تلاش راهداران و امدادگران این خودرو به مسیر خود ادامه داد و جاده نیز بازگشایی شد.

انتهای پیام/

بارش برف در شهرستان تکاب

برچسب ها: آب و هوا ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.