سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل محیط زیست استان ایلام مطرح کرد؛

وضعیت نامناسب پسماندشهری مشکلی جدی برای استان ایلام

مدیرکل محیط زیست استان ایلام گفت: وضعیت پسماند شهر، مشکلی جدی است که باید برای حل آن کوشا باشیم، اگر این مشکل رفع نشود شاهد تهدید جدی برای ذخایر آب خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سید اسدالله هاشمی مدیرکل محیط زیست استان ایلام گفت: پسماندهای استان ایلام وضعیت خوبی ندارد و این موضوع موجب نگرانی ما به لحاظ زیست محیطی شده است.

هاشمی اضافه کرد: جایگاه زباله های شهر ایلام در وضعیت بهداشتی و زیست محیطی مناسبی قرار ندارد و باید به بخش صالح آباد منتقل شود چرا که در پی ارزیابی‌های صورت گرفته توسط محیط زیست این مکان مورد تایید قرار گرفته است.

وی افزود: وضعیت پسماند شهر، مشکلی جدی است که باید برای حل آن کوشا باشیم، اگر این مشکل رفع نشود شاهد تهدید جدی برای ذخایر آب خواهیم بود.

هاشمی گفت: محیط زیست برای رفع این مشکل در کنار مردم خواهد بود و معتقدیم تنها با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد و اداره محیط زیست قادر به حفاظت از محیط خواهیم بود.

وی اضافه کرد: استان ایلام به لحاظ تنوع زیستی و جانوری و گیاهی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، حل نشدن مشکل پسماندها قطعا مشکلاتی را برای این گونه‌های جانوری وگیاهی در پی خواهد داشت.

هاشمی در پایان گفت: به دلیل استفاده مردم از ظروف یکبار مصرف و خطرات مهلکی که برای طبیعت دارد، لزوم احداث کارخانه بازیافت در استان ایلام احساس می‌شود.

انتهای پیام/اس

وضعیت نامناسب پسماند در ایلام

برچسب ها: محیط زیست ، پسماند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.