سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارشی از مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی

مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان با حضور کشتی گیران مدعی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان با حضور کشتی گیران مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی به استثنای مدال آوران رقابت‌های جهانی بزرگسالان، زیر ۲۳ سال و جوانان طی روز‌های ۵ تا ۷ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۱۴۲ فرنگی کار و ۱۶۱ آزادکار شامل نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور گروه الف، ب. و ج. نفرات اول مسابقات عمومی، کشتی گیرانی تیم‌های ملی زیر ۲۳ سال و جوانان که در مسابقات جهانی صاحب مدال نشدند، سهمیه کادر فنی و سهمیه استان‌ها در سه روز متوالی به صورت همزمان در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد.

کادر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد به عنوان اعضای کمیته فنی بر این مسابقات نظارت داشتند و با درخواست آن‌ها نیز بین نفرات سوم این مسابقات، کشتی برگزار شد.

مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی با استقبال خوب تماشاگران تهرانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران همراه بود و این مسابقات به صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما و رادیو ورزش برای علاقمندان به ورزش ملی کشور پخش شد.

با توجه به صلاحدید کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نفرات برتر این مسابقات مجوز حضور در رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی که بهمن ماه سال جاری به ترتیب در دو رشته فرنگی (۴ و ۵ بهمن ماه اندیمشک) و آزاد (۱۸ و ۱۹ بهمن ماه کرمانشاه) برگزار می‌شود را بدست آوردند.

در این مسابقات بیشتر کشتی گیران مطرح کشور حضور داشتند و کادر فنی تیم‌های ملی شناخت خوبی نسبت به وضعیت کشتی کشور بدست آورد.


بیشتر بخوانید:

آزاد و فرنگی کاران برتر مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی کشتی مشخص شدند

اظهار نظر سرمربیان تیم‌های ملی کشتی پس از رقابت‌های انتخابی


انتهای پیام/

برترین‌های انتخابی تیم ملی از نظر کادر فنی، مجوز حضور در جام تختی را کسب کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.