سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات اقتصادی کشور نشانه عدم مدیریت و نظارت است

کارشناس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلات اقتصادی که امروز در کشور شاهد هستیم نشانه عدم مدیریت و نظارت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسعود براتی کارشناس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم شهرستان مهریز گفت: مشکلات اقتصادی که امروز در کشور شاهد هستیم نشانه عدم مدیریت و نظارت بوده و وظیفه مردم نیز مطالبه گری و نظارت بر کار مسئولین است.

وی با تبیین سخن رئیس دولت مبنی بر اینکه ما به التفاوت درآمد‌ها و هزینه‌های دولت، ۸۰ هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: مردم حق دارند که بدانند این هزینه‌های کلان برای چه مواردی استفاده می‌شود و همگام با مردم نمایندگان مجلس نیز باید در این خصوص همراه با مردم پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

براتی افزود: دشمن همواره در صدد این است تا قدرت کشور را کاهش دهد چرا که امروز ما تحت هجمه‌های اقتصادی دشمن قرار گرفتیم.
کارشناس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نهم دیماه برای نسل جدید و نسلی که جنگ را درک نکرده نمونه‌ای عینی از قدرت مردم و حضور به‌موقع آنان در صحنه است و مردم در این روز نشان دادند که پشت نظام ایستاده اند.

وی بیان کرد: آمریکا مردم ایران را هدف قرار داده و با فشار‌های اقتصادی خواهان ایجاد جدایی بین مردم و نظام است و باید بداند که مردم با پیروی از، ولی فقیه همچنان پشتیبان انقلاب هستند.

براتی افزود: رهبر معظم انقلاب در مورد سناریوی مذاکرات دشمن و جنگ اقتصادی هشدار دادند بعد از اینکه چهره نظام توسط آشوب گران فتنه ۸۸ در سطح بین‌الملل تخریب شد، آمریکا تحریم‌های هدفمند را به تحریم‌های فلج‌کننده تبدیل کرد و ادامه مذاکرات و برجام را منوط به باج‌های بیشتر ازجمله دفاعی و منطقه کرد.

کارشناس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: عده‌ای در جهت منافع خود، چاره حل مشکلات را نگاه به خارج از کشور و وابستگی بیشتر می‌دانند و نشانه آن توطئه چینی دشمن بدون خستگی و به‌طور مستمراست.


انتهای پیام/ ا

توطئه چینی دشمن به طور مستمر در کشور

برچسب ها: اقتصادی ، نهم دیماه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.