سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در قزوین

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین از ساماندهی هرچه بهتر نخاله‌های ساختمانی در پنج شهرستان استان و احداث مکانی مشخص برای این منظور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حسن پسندیده مدیرکل حفاظت محیط زیست، یکی از مشکلات مهم زیست محیطی استان را ساماندهی نکردن نخاله‌های ساختمانی و تخلیه غیرقانونی آن در حاشیه راه‌ها و ایجاد منظره زشت دانست و گفت: تجمع نخاله‌های ساختمانی در مقابل شهر آبیک، صدمات زیادی را به محیط زیست منطقه وارد آورده است و منظره زیست محیطی زشتی را نیز ایجاد کرده، اما با فراهم کردن مکانی مشخص، این نخاله‌ها به مکان جدید منتقل می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین افزود : به زودی مکان‌های مورد نظر برای  جمع آوری ضایعات و نخاله‌های ساختمانی مشخص و اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد : حفر گودال و تخصیص مکانی مشخص برای پسماند و نخاله‌های ساختمانی در سایر مناطق استان از جمله بویین زهرا، تاکستان، البرز و آبیک در دستور کار جدی این اداره کل قرار گرفته است.

پسندیده گفت : تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه آزادراه ها، بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی ممنوع است و در صورت مشاهده توسط کارشناسان این اداره کل، با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

تعیین جایگاه حجدید برای تخلیه نخاله های ساختمانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.