سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام سابق پنتاگون: سخنان ترکيه درباره مقابله با داعش در سوريه قابل اتکا نيست

جان کربی، سخنگوی سابق وزارت دفاع آمریکا معتقد است هدف اصلی ترکیه در ارتباط با سوریه، مقابله با داعش نیست و نباید به سخنان مقامات آنکارا در این خصوص اعتماد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، واکنش‌ها به تصمیم ناگهانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره خارج کردن نیرو‌های نظامی این کشور از سوریه ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است.

مقامات ترکیه اعلام کرده اند زمان خروج نیرو‌های نظامی آمریکایی از سوریه، آنکارا بر شدت عمل خود برای مقابله با گروه تروریستی داعش خواهد افزود. اما جان کربی، سخنگوی سابق وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، معتقد است هدف اصلی ترکیه مقابله با داعش نیست و نباید به سخنان مقامات این کشور اعتماد کرد.

جان کربی در گفتگو با این شبکه گفت: هرگز نمی‌توان به سخنان مقامات ترکیه اعتماد کرد. آن‌ها قول داده بودند داعش را در داخل سوریه نابود کنند، اما نمی‌توانند این کار را انجام بدهند. در واقع، ترکیه به هیچ وجه علاقمند نیست این کار را انجام بدهد. هدف اصلی ترکیه، سرکوب کردن کُرد‌ها است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۵:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۷
هی جان کربی : دیگ به دیگ میگه روت سیاه؟؟مگر به شما آمریکائیها میشود اعتماد کرد؟؟مگر اگر شما آمریکائیها قول و وعده بدهید حرفتان حرف است؟؟ مگه شما صادقید در قول و عمل که انتظار دارید ترکیه ایها با شما صادق باشند؟؟ تازه این ترفندها را ترکیه ایها از خود شما آموزش غیرمستقیم دیده اند....بچشید حقه و کلک زدن به متحد خودتان را وقتیکه به متحدان خودتان حقه می زنید........................................................