سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوان مفقود شده در کوه میشو مرند پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند دقایقی پیش از پیدا شدن جوان مفقود شده پس از ۵ ساعت جستجوی سخت در ارتفاعات میشوه مرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ذوالفقاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند گفت: عصر دیروز به دلیل گیر افتادن جوان ۳۰ ساله در ارتفاعات میشو مرند به خاطر بارش سنگین برف و مه شدید منطقه، نجاتگران تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان مرند از لحظه‌های اولیه اعلام به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: تیم واکنش سریع عملیات امداد و نجات هلال احمر استان به عنوان پشتیبان در محل حضور یافتند.

وی ادامه داد: به خاطر خطرناک بودن مسیر و احتمال ریزش بهمن به دلیل بارش پودری برف در آن منطقه، نجاتگران تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان مرند با نهایت دقت عملیات جستجوی فرد گمشده را ادامه دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند تاکید کرد: خوشبختانه نجاتگران تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان موفق شدند بعد از ۵ ساعت عملیات جستجو، فرد گمشده را در https://www.yjc.ir/admin/modules/send_news/send_news.php#شرایط سخت و طاقت فرسا در مه شدید منطقه پیدا کنند.

ذوالفقاری با بیان اینکه خوشبختانه این فرد سالم است، تصریح کرد: نجاتگران با نوشیدنی گرم از این فرد، پذیرایی کردند تا پس از عادی شدن دمای بدنش، وی را به بیمارستان انتقال دهند.

انتهای پیام/ش

نجات فرد گمشده در ارتفاعات میشو مرند

برچسب ها: هواشناسی ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.