سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش نظامیان عراقی در مرز با سوریه

ارتش عراق و نیروهای الحشد الشعبی برای مقابله با نفوذ عناصر داعش از سمت سوریه، در استان الانبار به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش عراق و نیروهای الحشد الشعبی برای مقابله با نفوذ عناصر داعش از سمت سوریه، در استان الانبار به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

«احمد المحلاوی» فرماندار منطقه مرزی «القائم» در استان الانبار از آماده‌باش نیروهای عراقی در مرز با سوریه خبر داد و گفت همه تدابیر لازم برای مقابله با عناصر داعش اندیشیده شده است.

وی افزود: تعداد عناصر داعش در داخل خاک سوریه 400 تا 500 نفر است که افراد محلی و تروریست‌‌های خارجی را در بر می‌گیرد. نیروهای مرزبانی، ارتش و الحشد الشعبی در حالت آماده‌باش کامل برای مقابله با هرگونه نفوذ عناصر داعش به داخل خاک عراق هستند.

او در خصوص خروج نیروهای آمریکایی از سوریه نیز گفت نیروهای عراقی تمامی تدابیر لازم را برای هرگونه نقض خطوط مرزی عراق با سوریه اندیشیده‌اند و مطمئنا اوضاع امنیتی در منطقه «القائم» و مناطق مرزی با سوریه در ثبات کامل به سر می‌برد.

فرمانداری القائم روز گذشته (پنج‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی توانسته‌اند یک کارگاه ساخت موشک وابسته به تروریست‌های داعش را در این منطقه کشف کنند. در این کارگاه 13 موشک، 13 بمب و دو بشکه ماده انفجاری C4 کشف شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، سوریه ، داعش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۱:۵۸ ۰۸ دی ۱۳۹۷
ساده لوحی بود که سرمایه دار قلدری قمارباز بنام ترامپ نیروهای آمریکائی را براحتی از سوریه خارج کند تروریستهای داعش به یک حاشیه امن نیاز داشتند سگ و گربه مادر هیچوقت توله های تازه متولدخودشان را رها نمی کنند هر جا که بروند آنها را هم با خود می برند نیروهای آمریکائی از سوریه با یک سناریوی نمایشی خارج و در مرز با عراق کنار پایگاههای آمریکائی قدیمی مستقر شدند تا تروریستهای داعش را تحت حمایت و آموزش مجدد قرار دهند برای اینکار کجا بهتر از بیابانهای الانبار عراق؟! که هم برای حمله احتمالی به سوریه نزدیک باشند و هم برای عملیاتهای ایذائی در خاک عراق.......خلاصه آمریکائیها جائی نمی خوابند که آب زیرشان راه بیفتد مخصوصا گاوچران سرمایه دار تاجر مسلکی که همه چیز را با کیسه های دلار و طلا و نفت می سنجد....در خاک عراق هم از چاههای کرکوک و اربیل و سلیمانیه نمی توانند چشم پوشی کنند......ا