سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات مصدومان تصادف زنجیره ای در کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات مصدومان حادثه تصادف در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در ساعت 19 و 38 دقیقه امروز هفتم دی ماه از یک مورد سانحه تصادف واقع بولوار امام علی (ع) مقابل دانشگاه آزاد اسلامی مطلع شدیم.

وی افزود :با توجه به شدت این حادثه و بر خورد 3 دستگاه خودرو سواری پژو پارس ,تندر ال 90 و پژو 206 بلافاصله سه تیم اطفاء حریق , امداد و نجات سازمان آتش نشانی سه از ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

عسکری گفت : با توجه به مصدوم و محبوس شدن 4 نفر از سرنشینان که سه نفر مصدوم در بین آهن پارهای خودروی پزو پارس و یک نفر در خودروی تندر ال 90 محبوس شده بودند, آتش نشانان بدون اتلاف وقت اقدام به ایمن سازی محل حادثه و خروج مصدومان از داخل خودروهای دچار حادثه شده نموده و با انجام موارد ایمنی هر سه خودرو از حریق احتمالی جلوگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان همچنین از طعمه حریق شدن یک باب مغازه خبر داد و افزود :در ساعت 19 و 10 دقیقه امروز هفتم دی از حریق یک باب مغازه در خیابان ورزش مطلع شدیم.

عسکری گفت : بلافاصله دو تیم اطفاء حریق ار دو ایستگاه آتش نشانی به محل این حادثه اعزام گردید و حریق توسط آتش نشانان اطفاء و از پیشروی آن جلوگیری به عمل آمد.

همچنین عسکری از سقوط یک نفر از شهروندان از کوه های مسجد صاحب الزمان(عج) خبر داد و افزود: یک نفر از شهروندان امروز هفتم دی ماه ساعت 15و سی دقیقه به قصد کوه نوردی به کوه های صاحب الزمان (عج) شهر کرمان رفته بود متاسفانه دچار حادثه و سقوط گردیده بود که بلافاصله دو تیم امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی در محل حضور یافته و فرد مصدوم پس از انتقال به پایین به جهت انجام خدمات پزشکی و درمان به بیمارستان منتقل گردید.

انتهای پیام/س

 

نجات مصدومان حادثه تصادف در شهر کرمان

برچسب ها: حوادث ، اخباراجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.