سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین اسلحه‌ها در بازی‌های رایانه ای را بشناسید! + تصاویر

سلاح‌هایی که قدرت جادویی داشته و پلیدی‌ها را از بین می‌برد و دشمنان را تکه تکه می‌کند، این موارد از جمله سلاح‌هایی هستند که معمولا بازیکنان بازی‌های مختلف با آن سروکار دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر بازی مبارزه‌ای سلاح‌های مخصوص به خود را دارد که قهرمانان آن با سلاح های جذاب و خارق العاده خود به جنگ با یکدیگر می‌روند. شمشیری برای تکه تکه کردن دشمنان، سلاحی که قدرت جادویی داشته و پلیدی ها را از بین می برد و یا حتی یک اره برقی و یا چاقو و غیره، این‌ها وسایلی است که شاید در بازی های گوناگون به‌کار گرفته شود اما در این بین سلاح های برتری وجود دارد که در ادامه معرفی می شود.

Mark ۲ Lancer در بازی Gears Of War

مگر می‌شود که درباره عنوان محبوب بازی Gears Of War صحبتی به میان آید، اما کسی درباره اسلحه مشهور و البته کشنده این سری صحبت نکنیم. از همان اوایل عرضه این فرنچایز بر روی ایکس باکس ۳۶۰، اسلحه Mark ۲ Lancer به یکی از محبوب‌ترین ابزار برای کشتن دشمنان در بازی Gears Of War  تبدیل شد. این اسلحه که قدرت بسیار زیادی هم دارد، دارای یک نوع اره برقی در قسمت زیرین خود است که طبیعتا برای تمام کردن کار با موجودات چندش آور بسیار لازم است. درکل به نظر ما، Mark ۲ Lancer یک اسلحه برتر در بازی‌های کامپیوتری به حساب می‌آید که حالا، تبدیل به نوعی نماد اصلی برای این فرنچایز شده است.

 Blades Of Chaos  در بازی God Of War 3

Blades Of Chaos؛ سلاحی با شکوه در بازی God Of War 3 است. از نظر جی اس ام، اسلحه اصلی کریتوس یعنی Blades Of Chaos لقب بهترین اسلحه در میان بازی‌های کامپیوتری را به یدک می‌کشد. این دو شمشیر در طول فرنچایز برای تکه تکه کردن و از بین بردن دشمنان استفاده شده و می‌دانم که این دو ظاهر فوق العاده‌ای دارند، اما قدرت اصلی آن‌ها در طول مبارزه مشخص می‌شود.

درست است که در تازه‌ترین نسخه این بازی، کریتوس از اسلحه دیگری استفاده می‌کند (حداقل تا بخشی از بازی)، اما باید اذعان داشت که Blades Of Chaos بهترین ابزار او و درکل یکی از بهترین اسلحه‌ها در بازی‌های کامپیوتری است.

Energy Sword در بازی Halo

بازی در بخش چند نفره سری بازی Halo با دوستان‌تان فقط تا وقتی سرگرم کننده است که این هیولا را در دست دشمن ببینید. می‌توان گفت؛  تا به امروز در کل تاریخ این مجموعه «شمشیر انرژی» به عنوان کشنده‌ترین سلاح در بخش چند نفره شناخته می‌شود.

Rebellion در بازی Devil May Cry

دانته قهرمان مجموعه بازی  Devil May Cry در شماره سوم این مجموعه توسط «شمشیر طغیان» به سیخ کشیده شد. اما در حقیقت فرو رفتن چنین سلاح قدرتمندی در بدنش به او کمک کرد تا توانایی ورود به حالت شیطانی را بدست آورد.

BFG ۹۰۰۰  در بازی Doom

معمولا پیش می‌آید که در بازی Doom شما در میان تعداد کثیری از موجودات مختلف به دام افتاده‌اید و آرزو می‌کنید که ای‌کاش سلاحی برای از بین بردن یک جای تمام آن‌ها داشت. BFG ۹۰۰۰ اسلحه‌ای است که باید در این شرایط همراه خود داشته باشید. این اسلحه برای اولین بار در بازی Doom دیده شد و به لطف قدرتی که این سلاح در اختیار بازیکن می‌گذارد، BFG ۹۰۰۰ به یک سلاح اصلی و ضروری در این بازی تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.