سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

13 مصدوم براثر آتش سوزی در شهرک صنعتی جی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: یک مورد حریق در یک کارخانه جاروبرقی‌سازی واقع در شهرک صنعتی جی خیابان اول رخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت 7:46 صبح امروز خبر داد و گفت: این حریق در یک کارخانه جاروبرقی‌سازی واقع در شهرک صنعتی جی خیابان اول رخ داده بود که 3 آمبولانس جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به مصدوم شدن 13 نفر از پرسنل آتش‌نشانی در این حادثه افزود: یک نفر از پرسنل آتش‌نشانی که مردی 45 ساله بود به بیمارستان فارابی منتقل شد.

وی از درمان سرپایی 8 نفر دیگر از پرسنل آتش‌نشانی خبر داد و گفت: یک نفر از نیروهای آتش‌نشانی که مردی 27 ساله بود به بیمارستان الزهرا(س) انتقال داده شد و 3 نفر دیگر از نیروهای آتش‌نشانی هم که در سنین 27، 48 و 50 سال بودند به بیمارستان فارابی منتقل شدند؛ این عملیات در ساعت 12:30 دقیقه به اتمام رسید.

راستین همچنین از وقوع یک مورد مسمومیت  مونوکسیدکربن توسط روشن کردن  زغال در خیابان امام رضا فلکه امام جواد در صبح امروز خبر داد که 7 مصدوم آن که 2 مرد، 4 زن و یک کودک بودند توسط 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان اشرفی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: شب گذشته نیز یک مورد مسمومیت با گاز کربن مونوکسید بعد از شهرک آزمایش تالار فرمانیه گزارش داده شده بود که 3 مصدوم آن که یک مرد 51 ساله، یک زن 55 ساله و یک کودک 9 ساله بودند به بیمارستان  محمدرسول الله انتقال داده شدند.

 

انتهای پیام/م

 

وقوع حوادث رخ داده در اصفهان

برچسب ها: اورزانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.