سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹ مجروح در حادثه تصادف جاده مرنجاب

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی منطقه کاشان گفت:حادثه تصادف جاده مرنجاب کمتر از نیم ساعت ۹ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دکتر حسین ریاحی، رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی منطقه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: در حادثه اول که ساعت ۹:۲۵ دقیقه امروز صبح هفتم دی ماه در کیلومتر ۱۰ جاده مرنجاب رخ داد در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سوزوکی پنج سرنشین آن که شامل دو مرد و سه زن بودند و دچار مصدومیت های متعدد شدند.
وی افزود: این مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس آران و بیدگل پس از اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
به گفته وی، حال یکی از مصدومین این حادثه وخیم گزارش شده است.
دکتر ریاحی، افزود: در حادثه دوم که در ساعت ۹:۴۶ دقیقه و در حوالی کاروانسرای مرنجاب رخ داد بر اثر واژگونی یک دستگاه پرادو چهار نفر مصدوم شدند.
وی یادآورشد: مصدومین این حادثه نیز توسط دو دستگاه آمبولانس کاشان و هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند که حال مصدومین این حادثه رضایت بخش گزارش شده است.
به گفته وی، رانندگی در کویر ملاحظات خاصی دارد.
دکتر ریاحی، اظهارداشت: در هفته های اخیر به علت جاده های نا ایمن، بی احتیاطی راننده ها و مناسب نبودن برخی خودروها برای رانندگی در این نوع جاده ها ، متاسفانه حوادث ترافیکی بخصوص واژگونی ها در این مسیر افزایش چشمگیری داشته است که بعضی از آنها نتایج ناگوار و غیرقابل جبرانی بوجود می آورد.

 

انتهای پیام/م

 

واژگونی یک دستگاه خودروی سوزوکی درجاده مرنجاب

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.