سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم زمان با چهلمین بهار انقلاب؛

مرکز فرهنگی دفاع مقدس قم افتتاح می شود

سرپرست استانداری قم گفت:هم زمان با برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب،مرکز فرهنگی دفاع مقدس قم افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،هاشمی،سرپرست استانداری قم،در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،از افتتاح مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم همزمان با برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در دهه فجر امسال خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد تمام دستگاه های استان جهت آماده سازی مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بسیج شوند افزود: مشارکت در تکمیل زیرساخت ها، آمفی تئاتر، محوطه سازی، موزه آرایی و راه اندازی موزه که محلی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و رشادت رزمندگان اسلام است، قطعا از اجر معنوی والایی عندالله برخوردار خواهد بود.

سرپرست استانداری قم با اشاره به اینکه خیلی از کشورها با اینکه ده ها سال از جنگهایشان می گذرد، هنوز آثار آن حفظ کرده و در معرض دید همگان قرار می دهند، عنوان کرد: دفاع مقدس ما دارای قداست و بسیار قابل احترام است و همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام هستیم .

وی با بیان اینکه پروژه مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم مربوطه به کل نظام است، عنوان کرد: شهر قم خاستگاه انقلاب و آبروی نظام است و امیدواریم شاهد افتتاح این مرکز همزمان با جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب باشیم.

هاشمی پیگیری های مستمر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در تکمیل موزه را نمونه ای از مدیریت جهادی دهه 60 آمیخته با برنامه ریزی های سال 97 خواند و از اقدامات صورت گرفته تشکر کرد.

 سرپرست استانداری قم با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به هیچ حزب و گروهی نبوده و متعلق به همه مردم است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که آیندگان بتوانند بخوبی با فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس آشنا شوند و در این مورد به خوبی قضاوت کنند.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.