سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۵۰ رسانه معاند در کشور

۲۵۰ رسانه معاند برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار غلامعلی معاون اموراستان‌ها و بسیج سازمان پدافند غیرعامل در نخستین همایش ملی پدافند غیرعامل مردم محور در آستارا به فعالیت ۲۵۰ رسانه علیه نظام اشاره و اعلام کرد: دشمن راهبرد ارعاب مردم از هر نظر را در دستور کار خود قرار داده و با این انگیزه قصد برهم زدن اقتدار ملی را دارد.

سردار غلامعلی حیدری صیانت از مردم در مقابل تهدیدات با مشارکت خود مردم را هدف اصلی سازمان پدافند غیرعامل اعلام کرد و گفت: فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در مقابله با تهدیدات بسیار کارساز است.

وی با تأکید بر ضرورت مراقبت ویژه از شبکه‌های اجتماعی در پدافند غیرعامل گفت: نباید از شبکهٰ‌های اجتماعی و تهدیدات ناشی از آن غافل شد.
معاون اموراستان‌ها و بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: مقابله با تهدیدات و جلوگیری از آسیب‌ها با بهره گیری از اساتید دانشگاهی در زمینه‌های نظیر محیط زیست، گردشگری، ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت جدی پیگیری می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان نیز اعلام کرد: رصد، پایش و تشخیص فناوری‌های روز برای شناخت تهدیدات و فرصت‌ها در پدافند غیرعامل یک ضرورت است.

محمدپورگفت: تفکیک تهدید از فرصت در فناوری‌های نوین و تهدید‌های جدید یکی از رویکرد‌های جدی پدافند غیرعامل است.
وی تصریح کرد: در فناوری‌های قدیمی تکلیف تهدید و فرصت کاملا مشخص است، اما الان کاملا با هم ترکیب شده است و نمی‌توانیم هیچ فناوری نوین را صرفا تهدید یا فرصت دانست.

فرماندار آستارا هم با بیان اینکه آموزش مهمترین اصل در پدافند غیرعامل است افزود: پدافند غیرعامل به معنای جلوگیری از بحران قبل از وقوع بوده که نیازمند اقدامات پیشگیرانه بر اساس قانون است.

رنجکش پدافند غیرعامل را شناسایی آسیب‌ها و راه‌های مقابله با آن‌ها اعلام کرد و افزود: پدافند غیرعامل یک اصل و ضرورت است که حضور مردم در صحنه تقویت کننده آن است.

فرماندار آستارا با اشاره به فعالیت ۱۲ سازمان مردم نهاد در یک سال گذشته در این شهرستان مرزی تصریح کرد: شهرستان آستارا از امنیت پایداری برخوردار است و میزبان بیش از ۱۵ هزار زائر خارجی اربعین حسینی بود ه. واین شهرستان با شاخصه‌های اقتصادی و فرهنگی جایگاه فراملی دارد.

انتهای پیام/آ

۲۵۰ رسانه معاند علیه نظام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.