سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا خسروی به عنوان دبیر علمی جشنواره «آوای بیداری» منصوب شد

آهنگساز و عضو بسیج هنرمندان به عنوان دبیر علمی چهارمین جشنواره «آوای بیداری» منصوب شد.

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا خسروی آهنگساز و عضو انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور در حکمی از جانب امیر نصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور به عنوان دبیر علمی چهارمین جشنواره آوا‌های حماسی و سرود‌های انقلابی منصوب شد.

آثار برتر چهارمین جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی که در سطح کشور و به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار می‌شود؛ در مرحله اول به صورت مردمی انتخاب شدند و رای گیری مردمی مرحله اول جشنواره به پایان رسیده است.

داوری مرحله نهایی جشنواره به دو شیوه بر اساس آرای مردمی و هیات داوران بوده و از برگزیدگان جشنواره طی مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد و شروع جشنواره و اجرا‌های رقابتی صحنه‌ای از ۲۵ تا ۲۸ دی ماه در استان لرستان خواهد بود.

همزمان با برگزاری جشنواره با مدیریت رضا خسروی دبیر علمی چهارمین دوره جشنواره آوا‌های حماسی و سرود‌های انقلابی کارگاه‌های توانمند سازی ویژه گروه‌های بسیجی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ آثار رسیده به جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی که دبیری آن را جمشید جم به عهده دارد در تارنمای «آوای بیداری» بارگزاری شده است و علاقه‌مندان برای شرکت در رأی‌گیری و انتخاب برترین اثر می‌توانند به تارنمای «آواری بیداری» مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دبیر جشنواره‌ آوای بیداری مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.