سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویر منتخب وقایع سال ۲۰۱۸

در حالیکه چند روز دیگر تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی باقی نمانده است خبرگزاری رویترز تصاویری منتخب از وقایع این سال را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز دیگر تا پایان سال 2018 میلادی باقی نمانده است. مرور تقویم نشان می‌دهد این سال نیز دستخوش حوادث تلخ و شیرین بسیاری بوده که هر یک احساسات مردم را به گونه‌ای تحت تاثیر قرار داده‌اند.

خبرگزاری رویترز تصاویری منتخب از وقایع سال 2018 را منتشر کرد:


کودکی در یک چمدان در روستای بیت سوا در غوطه‌شرقی سوریه پیش از آزاد شدن به دست ارتش سوریه ( 15 مارس )



درگیری مرد فلسطینی با یک سرباز اسرائیلی در پی دستور رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیل کردن یک مدرسه در نزدیکی نابلس ( 15 اکتبر)



ساختمانی پوشیده از یخ در پایین آبشار «هورس شوز» در آبشار نیاگارا، کانادا (2 ژانویه)



لوئیس آکوستا در حالیکه آنجل جیسوس  5 ساله  را در آغوش دارد از رودخانه سوچیاته در مکزیک عبور می‌کند. آنها اهل هندوراس و جزو کاروان مهاجران از آمریکای مرکزی به آمریکا هستند. (29 اکتبر)



 مردی در کنار یک دختر مجروح در بیمارستان پس از یک حمله انتحاری در کابل (22 آوریل)



عروسی در برزیل در طول ماه گرفتگی کامل در برزیلیا برای گرفتن عکس ژست گرفته است. (27 ژوئیه)



صالح حسن الفقه دست دختر 4 ماهه خود را که در بخش سوء تغذیه بیمارستان «السبین» در صنعای یمن فوت کرد، گرفته است. ( 15 نوامبر )



پس از زلزله و سونامی یک کشتی در ساحل سولاوسی مرکزی در اندونزی به گل نشسته است. (3 اکتبر)



ترزا می، نخست وزیر انگلیس، برای گرفتن یک عکس دسته جمعی در نشست غیررسمی سران اتحادیه اروپا در اتریش آماده می‌شود. (20 سپتامبر)



زنی در حالیکه یک خرگوش  اسباب بازی را در آغوش کشیده در ویرانه‌های خانه‌اش پس از سونامی اندونزی ایستاده است. او سه فرزندش را در این حادثه از دست داده است. (7 اکتبر)



جانی اینفانتینو، رئيس فيفا، در کنار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه  و امانوئل مکرون، رئيس‌جمهور فرانسه‌‌، در جشن اعطای کاپ جام جهانی به فرانسه، پس از بازی فینال در مقابل کرواسی. (15 ژوئیه)



یکی از کارکنان کاخ سفید در حال گرفتن میکروفن از  جیم آکستا، خبرنگار سی ان ان. این خبرنگار در کنفرانس خبری پس از انتخابات میان دوره‌ای در کاخ سفید از ترامپ سوال می‌پرسد. (7 نوامبر)



زنی به همراه دخترش به سوی بزرگراه ساحل اقیانوس آرام می‌روند؛ زیرا خانه آنها در آتش سوزی ولسی (Woolsey)  در مالیبو، کالیفرنیا، نابود شده است. (9 نوامبر)



شادی بازیکنان کرواسی در بازی نیمه‌نهایی جام جهانی مسکو پس از گل دوم این تیم به انگلیس. 



محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در کنفرانس سرمایه گذاری آینده در ریاض برای گرفتن عکس سلفی ژست گرفته است. (23 اکتبر)



توریست‌ها از داخل قایق در حال تماشای جریان گدازه‌ای از آتش‌فشان فعال کیلاویا در اقیانوس آرام در هاوایی هستند. (4 ژوئن)



دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و  کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، پیش از ناهار کاری خود در دیدار تاریخی‌شان در هتل "کاپلا" در جزیره‌ای در سنگاپور. (12 ژوئن)


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.