سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کهگیلویه وبویراحمد

تحقق اهداف سوادآموزی مستلزم عزم همگانی است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: سوادآموزی از شاخص های مهم توسعه جامعه وتحقق اهداف در این عرصه مستلزم عزم وتلاش همگانی از سوی خانواده ها ومشارکت مسئولان است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  علی محمد احمدی در دیدار با مدیرکل آموزش وپرورش کارکنان ومجموعه سوادآموزی کهگیویه وبویراحمد گفت: خوشبختانه فعالیتهای سوادآموزی وشاخص های اصحاء شده در بخش آموزش وپرورش بیانگر تلاشهای خوب وارزنده در این عرصه است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود :سوادآموزی از موضوعات مهمی است وباید تلاش شود تا بخشی از جامعه که بی سواد هستند زیر پوشش قرار گیرد

وی گفت: هدف در این عرصه رسیدن به آمار قابل قبول است

احمدی اظهار داشت: انتظار ما از مجموعه آموزش وپرورش حاصل شده وخواهان تلاش بیشتر هستیم.

وی گفت: موفقیت سوادآموزی در عرصه ملی بیانگر تلاش ویژه مدیرکل ومجموعه فعال سوادآموزی است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: امسال 5هزار و635سوادآموزی زیر پوشش فعالیتهای سوادآموزی قرار می گیرند که تاکنون بیش از 90درصد زیر پوشش قرار گرفته اند.

هادی زارع پورافزود : طرح های خواندن با خانواده-نمازکلید بهشت-حلقه های کتابخوانی-توسعه سواد دختران وزنان عشایری وکلاسهای اموزش رایانه در کنار آموزش سواد پایه انجام می شود.

وی گفت: برای آموزش مهارتها تا پایان امسال تعداد مراکز یادگیری محلی برای آموزش 40مهارت به 16مرکز می رسد.

زارع پور بیان کرد : در ارزیابی کشوری از فعالیتهای سوادآموزی در16شاخص سوادآموزی استان رتبه دوم کشور را کسب کرد و11شاخص از میانگین کشور بالاتر است.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: برای کسانی که امسال در کلاسهای دوره سوادآموزی شرکت می کنند علاوه بر700میلیون و300هزار به مربی یک میلیون و440هزار ریال به سوادآموز نیز پاداش تعلق می گیرد.

سیدحمدالله خواهش نیک افزود : براساس مصوبه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان به کسانی که امسال باسواد شوند از حداقل 10میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ارائه می شود.

انتهای پیام/غ

درخشش معاونت سواد آموزی استان در کشور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.