سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار هزار و 250 روستایی در استان اردبیل صاحب شغل می شوند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: با بهره برداری از طرح های تولیدی در روستاهای استان برای چهار هزار و 250 نفر از روستاییان استان بصورت مستقیم فرصت شغلی فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،آرام حلیم، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در همایش دهیاران شهرستان مشگین شهر افزود: امسال هزار و 250 میلیارد ریال از محل تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی و 400 میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات بنیاد علوی برای راه اندازی هزار و 300 طرح تولیدی در مناطق روستایی پرداخت شده است.

وی همچنین از راه اندازی 36 دهیاری جدید در روستاهای بالای 30 خانوار استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: با ایجاد دهیاری های جدید تعداد روستاهای دارای دهیاری در استان به 906 دهیاری افزایش یافته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در مورد طرح های عمران روستایی گفت: با هدف توسعه مناطق روستایی تاکنون در 417 روستای استان طرح هادی اجرا شده است.

وی همچنین از اجرای طرح دهکده هوشمند با هدف شناساندن قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری روستاهای استان خبر داد.

فرماندار مشگین شهر نیز در این نشست گفت: این شهرستان با دارا بودن 326 پارچه روستا و آبادی بیشترین تعداد روستاهای استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

اکبر صمدی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 میلیارد ریال به دهیاری های این شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

اشتغال روستایی

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.