سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود امنیت نسبی در شهر آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ۲۸ دستگاه در این شهر متولی ایجاد امنیت هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: امنیت مقوله پیچیده ایست و نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند امنیت را به صورت کامل در شهر برقرار کند.

وی با بیان اینکه ۲۸ دستگاه در شهر متولی ایجاد امنیت هستند افزود: این دستگاه‌ها در اجرای امنیت کوتاهی کردند و تمام بار مسئولیت بر دوش نیروی انتظامی افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به وجود امنیت نسبی در شهر گفت: ۸۰ درصد از بزهکاران در آبادان بیکار هستند که بیکاری بر روی امنیت در جامعه تاثیر مستقیم دارد.

سرهنگ تقی زاده دستگیری، کشف جرم، تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی را از وظایف پلیس برشمرد و افزود: نیروی انتظامی آبادان از ابتدای امسال تاکنون در زمینه کشف جرم ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از جرایم و سرقت‌ها توسط معتادان انجام می‌شود گفت: بهزیستی به عنوان متولی باید با ایجاد جایگاهی برای نگهداری معتادان امنیت را برقرار کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به تیر اندازی در شهر ادامه داد: با تلاش‌های نیروی انتظامی و برخورد دستگاه قضایی شاهد ۴۷ درصد کاهش تیراندازی در شهر هستیم.

تقی زاده ورود عراقی‌ها بدون ویزا به آبادان را یک فرصت برای این شهر دانست و گفت: حضور عراقی‌ها در شهر باعث رونق بازار‌های آبادان شده بود که این موضوع می‌تواند جرایم در شهر را کاهش دهد.

انتهای پیام/ د

بررسی طرح های انتظامی و امنیت عمومی آبادان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.