سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات از گمرکات و بازارچه‌های مرزی ۴۷ درصد افزایش یافت

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در نه ماهه سال جاری صادرات از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۴۷ درصد افزایش و از حیث وزن ۳۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت:در نه ماهه سال جاری ۲ میلیاردو ۱۰۶ میلیون و ۹۸۵ هزارو ۲۰ دلار کالا به وزن ۴ میلیون و ۲۴۶ هزارو ۸۴۱ تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۴۷ درصد افزایش و از حیث وزن ۳۳ درصد رشد داشته است.

خلیل حیدری گفت: ۱ میلیاردو ۱۷۵ میلیون و ۲۷۸ هزارو ۳۸۲ دلار با وزن ۲ میلیون و ۸۱۶ هزارو ۵۹۴ تن از کالا‌های فوق درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۷۵ درصد و از حیث وزن ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت ۹۳۱ میلیون و ۷۰۶ هزارو ۶۳۸ دلار کالا را با وزن یک میلیون و ۴۳۰ هزارو ۲۴۷ تن از طریق مرز‌های استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند؛ که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۲۲ درصد افزایش و از حیث وزن نیز ۶ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالا‌های صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، نایلون پلاستیکی رولی، سیب زمینی محفوظ شده، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، انواع کاشی دیواری، کیسه نایلونی، رول نایلونی، کولر‌های آبی، گرانول پلی اتیلن، عنوان نموده و افزود: بیشتر کالا‌های فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

وی بیان داشت: خلیل حیدری مجموع اقلام صادراتی اظهار شده در نه ماهه سال ۱۳۹۷ از گمرکات استان کرمانشاه را ۶۸۹ نوع کالا عنوان نمود و افزود در نه ماهه سال ۱۳۹۷ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۶ کشور صادرات قطعی صورت گردیده است.

 

انتهای  پیام/ز

افزایش ۴۷ درصدی صادرات از گمرکات کرمانشاه

برچسب ها: صادرات ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.