سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت دو مامور انتظامی در درگیری با اشرار مسلح

در درگیری بامداد امروز پلیس با اشرار مسلح ۲ نفر از ماموران پاسگاه انتظامی گلزار بردسیر به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد امین نخعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برسیر گفت: در درگیری بامداد امروز ماموران پاسگاه گلزار از توابع شهرستان بردسیر ۲ نفر از ماموران انتظامی به مقام شامخ شهادت نائل گردیدند و ۲ نفر دیگر مجروح شده اند.

 نخعی در تشریح جزئیات این خبر گفت : مجروحان این عملیات که دو سرباز وظیفه هستند به بیمارستان سیدالشهداء کرمان منتقل شده اند و وضعیت عمومی آنها خوب اعلام شده است.

این مقام قضایی افزود: پس از اعلام گزارشی مبنی بر عبور یک خودروی مشکوک زانتیا در محور مواصلاتی گلزار به بردسیر بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی اقدام به گشت زنی در این محور می نمایند.

وی گفت : طی یک تعقیب و گریز، خودروی اشرار مسلح به علت سرعت زیاد واژگون می شود و اشرار مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می نمایند که در این عملیات معاون پاسگاه گلزار به همراه یک سرباز وظیفه به شهادت می رسند و دو سرباز وظیفه دیگر مجروح می شوند.

نخعی با اشاره به اینکه اشرار مسلح بلافاصله از محل حادثه متواری شده اند،افزود: بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر بلافاصله در محل حادثه حاضر و دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان صادر گردیده است.

دادستان عمومی و انقلاب بردسیر گفت :اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.


انتهای پیام/س

 ۲ مامور نیروی انتظامی به شهادت رسیدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۰۰:۵۷ ۰۷ دی ۱۳۹۷
این چه آموزشی است که پرسنل نیروی انتظامی دیده اند در هر درگیری باید شاهد شهادت پرسنل این نیرو باشیم و اشرار هم متواری شوند مقصر در این رابطه کیست؟
محمد
۱۵:۱۰ ۰۶ دی ۱۳۹۷
با سلام اگر من باشم ميگم اشرار را زنده در آتش بسوزانيد زیرا تا درس عبرت برای آنان شود که جوانان دسته گل ناجا را میکشند فرار میکنند
محمد
۱۵:۱۰ ۰۶ دی ۱۳۹۷
با سلام اگر من باشم ميگم اشرار را زنده در آتش بسوزانيد زیرا تا درس عبرت برای آنان شود که جوانان دسته گل ناجا را میکشند فرار میکنند