سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود کمبود در بم بعد از گذشت ۱۵ سال از زلزله

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: بعد از ۱۵ سال شهر بم ساخته شده اماباز کمبود‌های در شهر بم و بروات دیده می‌شود که باید توسط دولت جبران شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام تدینی مدیر کل  اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان ،در مراسم یادبود جانباختگان زلزله بم در جمع مردم بروات ضمن ابراز همدردی با مردم منطقه گفت:در روز‌های اول زلزله که رهبر معظم انقلاب از شهر بم دیدن کردند در خلال صحبت هایشان و در جمع مردم داغدار بم فرمودند مصیبت وارده شده به این عزیزان هرگز از اذهان مردم پاک نمی‌شود مقام معظم رهبری مردم بم را خیلی از ما بهتر می‌شناختند و فرمودند زلزله بم از امتحانات الهی می‌دانیم.

وی افزود:هر کس  به خدا نزدیکتر باشد امتحان از او هم سخت‌تر می‌شود انبیا الهی را ببینید هر قدر به خدا نزدیک بودند امتحاناتشان نیز سخت‌تر بود.

حجت الاسلام تدینی به مصائب کربلا اشاره کرد وگفت:مردم بم نیز این امتحان بزرگ را خیلی خوب پشت سر گذاشتند که رهبر معظم انقلاب لقب دارالصابرین را به مردم بم دادند.

وی در ادامه افزود: امتحانات الهی فرق می‌کند یکی را با مال، یکی را بافرزند ،یکی را با بیماری و...امتحان میکند.

مدیر کل اوقاف استان کرمان اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب گفتند باید از میان آوار‌ها شهری مستحکم و زیبا ساخته شود بعد از ۱۵ سال شهر بم ساخته شده است اماباز کمبود‌های در شهر بم و بروات دیده می‌شود که باید توسط دولت جبران شود.

انتهای پیام/ی

گرامیداشت جانباختگان زلزله بم در بروات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.