سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابخانه های عمومی اندیکا زیر ذره بین مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان به همراه جمعی از کارشناسان ستادی از کتابخانه های عمومی شهرستان اندیکا بازدید و با کتابداران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان به همراه جمعی از کارشناسان ستادی از کتابخانه های عمومی جنت، شهید رسول احمدی، شهدای اسلام آباد و فردوسی قلعه خواجه شهرستان اندیکا بازدید و با کتابداران دیدار و گفتگو کرد.

منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هدف از این بازدید شناسایی مناطق محروم و بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی موجود و اخذ نظرات کتابداران در اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی است که بزودی با حضور دبیرکل کتابخانه های عمومی و معاونان وی به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی افزود: این بازدید که به همراه رئیس اداره شهرستان اندیکا صورت گرفت وضعیت و مشکلات کتابخانه ها بررسی  و تصمیماتی برای ارائه بهتر خدمات به اعضا و مراجعین و همچنین شناسایی مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان و راهکارهای آن اتخاذ شد.

کوهی رستمی بیان کرد: در این بازدید ضمن گفتگو با کتابداران، آخرین فعالیت ها و مسائل کتابخانه تشریح و در خصوص رفع مشکلات بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/گ

بازدید مسئولان از کتابخانه های عمومی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.