سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید رییس جمعیت هلال احمر کشور از مراکز درمانی رفسنجان

رییس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به رفسنجان از داروخانه هلال احمر و همچنین بیمارستان موقوفه و چشم پزشکی رفسنجان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیوندی ، رییس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به رفسنجان از داروخانه هلال احمر و همچنین بیمارستان موقوفه و چشم پزشکی رفسنجان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

در ادامه جلسه‌ای در فرمانداری تشکیل و برای تعیین وضعیت موقوفات بحث و تبادل نظر شد.

فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در خصوص این جلسه تصمیم گیری نهایی پیرامون موقوفات هلال احمر و انتخاب مدیریت موقوفات طی جلسه با مسئولان گفت:در زمینه موقوفات هلال احمر شامل اراضی سطح شهر، اراضی کشاورزی و مهمتر از همه بیمارستان چشم پزشکی مقرر شد طرح‌ها آماده و در مجمع وکلای شهرستان، استان کرمان و تهران که عضو هستند، مطرح شود وتا پایان دی ماه جمع بندی طرح‌ها انجام و ظرف مدت سه ماه در خصوص نحوه ساخت آن تصمیم گیری شود.

وی افزود:مجمع وکلا با عضویت فرماندار، میهمانی شهردار و دو نفر از تهران به همراه معاون استاندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر تمام موضوعات را در قالب یک طرح به نتیجه نهایی خواهند رساند.

فلاح گفت: مدیریت موقوفات تا انتخاب، فعلا به شکل مجمع وکلا تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/ی

تصمیم گیری برای موقوفات هلال احمر رفسنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.