سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر شهرام مطرح کرد؛

پیشگیری مقابله با دشمن را آسان‌تر می‌کند

معاون وزیر دفاع با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرایم اقدامی ریشه‌ای است، گفت: پیشگیری مقابله سخت با دشمن را آسان‌تر می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر شاهرخ شهرام معاون وزیر دفاع در مراسم امضای سند تفاهم نامه بین وزارت دفاع و معاونت اجتماعی قوه قضاییه اظهار کرد: معتقدیم بخشی از وظایف ما در مقابله سخت با تهدید‌های دشمن به همین جرایم و تخلفات بر می‌گردد.

وی ادامه داد: احتمال اینکه روزی یک مجرم تبدیل به یک جاسوس و نیروی دشمن شود بسیار بیشتر است؛ پس اگر بخواهیم ریشه‌ای اقدام کنیم باید پیشگیری از جرایم را مدنظر قرار دهیم.

این مقام در وزارت دفاع تصریح کرد: کاهش هزینه‌ها به نفع ما هم هست؛ هر چه اینجا (پیشگیری) سرمایه گذاری کنیم، در برخورد سخت و مقابله با دشمن هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

وی افزود: جرایمی که امروز روی می­‌دهد بر پایه فناوری روز و حتی به صورت شبکه‌ای است و امیدواریم بتوانیم برای مقابله با این جرایم تجهیزاتی برپایه سه محور دیجیتال بودن، امن بودن و نرم افزاری بودن تولید کنیم.

امیر شهرام خاطرنشان کرد: وقتی نرم افزاری را می‌نویسیم و امن سازی می‌کنیم، به سادگی برای دشمن پرتوان هم قابل دسترس نیست، چه برسد به مجرمان داخل کشور.

وی افزود: این کار را با همکاری دستگاه‌های اجرایی هم انجام داده‌ایم و برای رویارویی با دشمن آماده‌ایم.

معاون وزیر دفاع مقدمات این گام را نهایی کردن این تفاهم نامه دانست و تاکید کرد با دقت بیشتر و هزینه کمتر کار را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.