سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چه کسانی تاکنون سبد کالا گرفته‌اند؟

همزمان با افزایش نرخ ارز، مسئولان دولتی به فکر تهیه بسته‌های حمایتی برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه افتادند و مقرر شد تا این بسته‌ها طی چند مرحله ارائه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دوم آبان ماه سال جاری هیأت دولت بسته حمایتی از خانوار‌های کم‌درآمد را تصویب کرد. این تصمیم از سوی دولت زمانی اتخاذ شد که نرخ ارز از ماه‌های پایانی سال ۹۶ رو به افزایش رفت و به‌تبع آن قیمت کالا‌ها و خدمات مصرفی خانوارها نیز با رشد قیمتی محسوسی روبه‌رو شد، بدین منظور مسئولان دولتی از چندین ماه گذشته به‌ فکر تهیه بسته حمایتی (سبد کالا) برای خانوار‌های کم‌درآمد و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی افتادند.

مرحله اول این طرح شامل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بود و در این طرح به‌ ازای هر خانوار و بر حسب بعد خانوار از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، کارت یارانه سرپرست خانوار شارژ شد، البته اعلام شد که این خانوار‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح، به خرید اقلام متنوع مواد غذایی مورد نیاز خود اقدام کنند.

در مرحله اول، اجرای این طرح  از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور آغاز شد تا ضمن دسترسی مناسب شهروندان به این شبکه فروشگاهی، کیفیت کالاهای ارائه‌ شده به مشمولان نیز تضمین شده باشد.

بر این اساس فهرست فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح از جمله فروشگاه رفاه، فروشگاه اتکا، فروشگاه افق کوروش، فروشگاه هفت، فروشگاه امکان، فروشگاه اسکاد، فروشگاه فرهنگیان، فروشگاه جانبو، تعاونی مصرف محلی و تعاونی روستایی کشور اعلام شد.

در این زمان اعلام شد که سرپرست‌های خانوار مشمول بسته حمایتی دولت می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود از جمله گوشت، مرغ، برنج، حبوبات، روغن و سایر مواد خوراکی را با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح، خریداری کنند.

گفتنی است؛ به‌ جز مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، این بسته حمایتی شامل کارمندان و بازنشستگان کشوری نیز شد و مقرر شد تا به حساب اشخاصی که حقوق کمتر از ۳ میلیون تومان دریافت می‌کنند، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان واریز شود.


بیشتر بخوانید: رانندگان و کارگران ساختمانی در نوبت دریافت بسته حمایتی دولت/ دستور رئیس جمهور برای توزیع مجدد بسته‌ حمایتی میان مددجویان


در حالی که اغلب اقشار جامعه در مرحله اول توزیع، بسته‌های حمایتی خود را دریافت کرده‌اند، اما هنوز کارگران و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی که حقوق زیر ۳ میلیون تومان دارند، بسته‌های خود را دریافت نکرده‌اند. با توجه به اینکه این قشر از جامعه با محدودیت‌های معیشتی فراوانی رو به رو هستند، اما بازهم بسته‌ای از طرف دولت به این افراد ارائه نشده است.

به گفته محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسته حمایتی دیگری نیز برای افرادی مانند کارگران ساختمانی، رانندگان، زنبورداران، صیادان و غیره که در این دو گروه نبودند، پیش‌بینی شده است که با همان شرط درآمد زیر ۳ میلیون تومان، در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که بسته حمایتی دیگری نیز برای دیگر بیمه‌شدگان و افرادی که در این گروه‌ها نبودند، پیش‌بینی شده که با همان شرط درآمد زیر ۳ میلیون تومان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

مطابق اعلام جزئیات بسته حمایتی دولت، باید گفت که تاکنون دو مرحله (مشمولان کمیته امداد، بهزیستی و مددجویان) و سیاست جبرانی کارکنان دولت (واریز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حقوق) انجام شده است. اکنون باید منتظر مراحل بعدی و جزئیات نحوه اجرای آن از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم.

امید است در مراحل بعدی، بسته‌های حمایتی دولت با سرعت و دقت بیشتری بین اقشار مختلف جامعه توزیع شود، چرا که نامنظم بودن این اقدام باعث سردرگمی‌های فراوانی برای مردم شده است.


بیشتر بخوانید: دختران کارمند مجرد بسته‌های حمایتی دریافت می‌کنند


اغلب مشاهده می‌شود هر چند وقت یکبار شماره پیامک یا کد دستوری خاصی برای پیگیری بسته‌های حمایتی به مردم ابلاغ می‌شود که این اقدام سردرگمی افراد جامعه را بیشتر می‌کند ودر مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ کدام از این اعمال را نه تأیید و نه تکذیب می‌کند.

لازم به ذکر است؛ پاسخگو نبودن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گمراه کردن مردم باعث ایجاد کلاهبرداری‌های گوناگونی از سوی افراد سودجو در سطح جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۱۲:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
به هر شماره ای که پیام دادم جواب نگرفتم راننده هستم
مریم
۰۹:۰۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
ما کارمندیم ولی به ما وهمکارانم اصلا سبد کالایی داده نشده چرا اعلام می کنید که به کارمندان داده شده.
امیرحسام
۱۴:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
با سلام.چرا کارمندها هم عیدی بگیرن هم سبد کالا .تکلیف ما چیه نه سبد کالا گرفتیم نه عیدی
سعید
۱۳:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
من که یه نفرم چجوری سبدکالا دریافت کنم حقوقمم کارگریه
سانی
۱۱:۳۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
من حقوقم ده میلیون تومنه چرا به من تعلق نمیگیره آخه؟!خیلی بی پولم (شوخی کردم ده میلیون ریاله بخدا)،تو این مملکت چیزی غیر از هوا رایگان نیست اینم بزودی شارژی میکنند برامون.
علی احمدی
۲۳:۳۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
کار مسئولین به نظر من حزسرکرم کردن مردم چیز دیکری نیست و بدبین کردن عده ی زیادی ازمردم چیز دیکری نیست والا با این همه بانک های اطلاعات می توانند بفهمند کی ها مشمول دریافت سبد کالا وبقیه تکلیف خودشونو بدونند با یک پیامک
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
کو سبد کالا اصلا چی هست .به جای این الکی گفتنا به ملت ادم کار بلد باسواد زیاد هست که این نابه سامانی ها را به سامان برسونه
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
والا ما چند وقت ندیدم اون بالا بالاها بفرما بگیرید
محمدرضا رامشینی
۱۹:۳۴ ۲۲ دی ۱۳۹۷
جانباز۵۰درصدی هستم سبدکالا رانگرفتم به جانبازان سبدتعلق مگیرد یانه
محمد
۱۷:۳۵ ۲۲ دی ۱۳۹۷
سلام این دولت هروقت سبد کالا میده چرا برعکس عمل میکنه چقد بی مدیریتی اخه واقعا کارگرا مستحقن یا کارمندان بیمه شدگان وبازنشستگان مستحقن یا اونای که اصلا نه بیمه ای نه حقوقی ودرامدی دارن قشر مستضعف وکارگر تواین مملکت اصلا به حساب نمیاد این قشر واقعا به سختی زندگی میکنن خیلی متاسفم بی توجهی ما زمانی خدمات رو حس میکنیم که واقعا برامون اتفاق افتاده باشه نه با وعده وعید هایه تو خالی
مددجوی کمیته امدادکلاچای
۱۱:۰۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
یک دختربی سرپرست هستم مددجوی کمیته امدادکلاچای بخش رودسر با کدستاره ۴ستاره ۴مربع پرسیدم جواب داد۱۰۰تومن بسته کالا به حساب یارانه ی شما واریزشدرفتم کالا بگیرم گفتن خالی است!!!بردم ب رییس کمیته امدادکلاچای نشون دادم گفت ب شما تعلق نمیگیره!!!من درماه ۱۰۰تومن هم درآمدندارم این انصافه ؟؟ خدایا توشاهدخوبی هستی .
احمدرضا
۲۲:۱۹ ۰۸ دی ۱۳۹۷
وقتی سبدکالایی برای کارمندان در کار نیست چرا به دروغ اعلام می کنند
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۸ دی ۱۳۹۷
غیراز الکی هیچ حرف راستی ازاین دولت نشنیده ام
زرگل
۱۲:۲۰ ۰۶ دی ۱۳۹۷
در جواب اقای محمد 16:58باید بگم اره واقعا درست ترین حرفو زدن،،ما مستمری بگیران اصلا انگار جز هیچی نیستیم،منو خواهرم مستمری بگیر تامین اجتماعی هستیم بخدا با ماهی 1/2تومن به هیچی نمیرسیم مستاجری،قسط، کرایه و و و...حالام این بسته اصلا انگار ب ماها تعلق نمیگیره هیچوقت...والا ما ادمیم ادددددم...نیاز ب زندگی حداقل عادی داریم...ب داد برسید....این 200 تومنم ب رویا پیوست.
زرگل
۱۲:۲۰ ۰۶ دی ۱۳۹۷
در جواب اقای محمد 16:58باید بگم اره واقعا درست ترین حرفو زدن،،ما مستمری بگیران اصلا انگار جز هیچی نیستیم،منو خواهرم مستمری بگیر تامین اجتماعی هستیم بخدا با ماهی 1/2تومن به هیچی نمیرسیم مستاجری،قسط، کرایه و و و...حالام این بسته اصلا انگار ب ماها تعلق نمیگیره هیچوقت...والا ما ادمیم ادددددم...نیاز ب زندگی حداقل عادی داریم...ب داد برسید....این 200 تومنم ب رویا پیوست.
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۶ دی ۱۳۹۷
بعضی افراد که هم مرد و هم زن خانواده شاغل بوده به هر دونفر 200هزارتومن پرداخت شده این نشون میده که حساب کتاب مشخصی دست دولتمردا نیست تا کنترل کنند .همینجور واریز میکنن.
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۶ دی ۱۳۹۷
بخدا قسم من که معلول بهزیستس و مادرم مستمری هفتصدتومن تامین اجتماعی میگیره...هنوز سبدی ندیدیم
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۶ دی ۱۳۹۷
والا از سبد کالا هیچی ندیدیم
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۶ دی ۱۳۹۷
من یک کارمندم با حقوق زیر دومیلیون وپانصد نه به من سبد کالا دادن نه به هیچ کارمند دیگه
ابوالفضل
۰۹:۴۸ ۰۶ دی ۱۳۹۷
یکی از درمانهای بی اثر و یا کم اثر جهت برطرف کردن بیماریهای اقتصادی حرف درمانی و یا وعده درمانی است که مدتهای زیادی است که مسوولین هنوز جایگزینی برای این روش پیدا نکردن!
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۶ دی ۱۳۹۷
کو سبد کالا
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۶ دی ۱۳۹۷
اول که به کارمندا ندادند فقط بلدند الکی بگند
دوم من تو خرج پوشک بچم موندم
رضا صادقي
۰۹:۱۵ ۰۶ دی ۱۳۹۷
اخه هي ميييگن كه 200تومن زدن به حساب كارمندا پس كو اين 200تومن كسي هس جواب بده .تو همه سخنراني ها هم ميگن پرداخت شده
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۶ دی ۱۳۹۷
وضع مردم با این کارا خوب نمیشه مردم فقیر تر میشن
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۶ دی ۱۳۹۷
ما حقوقمان سه میلیونو بیست هزار تومان است پس این نا عدالتیه به خاطربیست هزارتومان به ما تعلق نمیگیره باید کارکنان تا 3500000در نظر میگرفتند
جواد
۰۹:۴۴ ۰۶ دی ۱۳۹۷
برو خداتو شکر کن که حقوقت 3.2 هس . منم مثلا مهندسم اما چون بخش خصوصی کار میکنم 1.2 میگیرم سبد کالا رو هم ندیدم اصلا. ما از کارگرا هم بدبخت تریم
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۷ دی ۱۳۹۷
هه
واقعا ناعدالتیه ک تو۳.۰۲۰میگیری هنوزم سبدکالامیخوای
بعضیام نون رونسیه میخرن نمیتونن سبدکالا بگیرن
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۶ دی ۱۳۹۷
هروقت تونستید یارانه را درست مدیریت کنید و تقسیم کنید بین مردم - سبد کالا را هم میتوانید درست تقسیم کنید .
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۶ دی ۱۳۹۷
پس وعده 200 تومانی به کارمندان دولت چی شد
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۶ دی ۱۳۹۷
آقا فکری هم به حال نیروهای شرکتی وزارت راه و شهرسازی بکنید که حداقل حقوق اداره کار را هم به اونها نمیدن
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۶ دی ۱۳۹۷
ما کارمندان هم هر کی میشناسیم تا حالا پرسیدیم هیچ کس سبد حمایتی نگرفته
فریبرز
۰۲:۲۸ ۰۶ دی ۱۳۹۷
تا كي؟
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۶ دی ۱۳۹۷
مردم عزیز ، دنبالش نباشید چون سر کاریه.
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۶ دی ۱۳۹۷
من مادرم پشت نوبتی کمیته اس نگرفته تا حالا . خودمم کارگرم هیچ سهام عدالت هم هیچ .
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۶ دی ۱۳۹۷
به من که این سبد نرسیده احتمالا یا تمام شده ویا اینکه اسم من از قلم افتاده
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۶ دی ۱۳۹۷
کاش به همه بدهنداقلاپول خریدیک کتشلواریامانتوشایدبشود.ضمناحقش است به بیکاران هم ازطریق ثبت نام دراداره کاریاغیره به آنهاهم این چندرغازتعلق گیرد.لااقل هم ماهیانه بوددلمخوش!!!6/10/1397
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۶ دی ۱۳۹۷
من29سالمه راننده هستم وعضوهیچ بیمه ای نیستم به سختی خرج زن وبچم رو درمیارم پس به وضع ما فقرا کی میرسه و200تومن ما رو کی میده آیا اصلا به ما این 200تومن رو میدن؟؟؟
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۶ دی ۱۳۹۷
من29سالمه راننده هستم وعضوهیچ بیمه ای نیستم به سختی خرج زن وبچم رو درمیارم پس به وضع ما فقرا کی میرسه و200تومن ما رو کی میده آیا اصلا به ما این 200تومن رو میدن؟؟؟
majid
۰۰:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۷
من کارگر ساختمان هستم امسال کلا 40روز کار کردم یعنیدرطول نه ماه دومیلون یعنی ماهی دویست و بیست تومن ادم بد بخت تر از قشر کارگر ساختمون نیست افغانیها سر کار ما بی کار به خدا زده شدیم از این وضعیت
majid
۰۰:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۷
من کارگر ساختمان هستم امسال کلا 40روز کار کردم یعنیدرطول نه ماه دومیلون یعنی ماهی دویست و بیست تومن ادم بد بخت تر از قشر کارگر ساختمون نیست افغانیها سر کار ما بی کار به خدا زده شدیم از این وضعیت
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۷
ای خدایا کمکمون کن
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۵ دی ۱۳۹۷
اوضاع مالی من خوب نیست . احساس میکنم جامعه به من داره میگه برو بمیر .
بروسلی
۲۳:۴۲ ۰۵ دی ۱۳۹۷
با سلام
به نظر تا چند وقت دیگر باید شاهد حضور سلطان سبد کالا در دادگستری محترم باشیم.
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۵ دی ۱۳۹۷
دولت به بعضی ها که استحقاقشو ندارن سبد کالا داده و به بعضی نداده. من کارمندم به من هیچی تعلق نگرفته ولی به بقیه همکارام که وضعشون بهتره و حقوقشون بیشتر سبد کالاتعلق گرفته
علی پناهنده
۲۳:۰۳ ۰۵ دی ۱۳۹۷
بخدا کارگر میدون هستم یه روز کار کنم ده روز کار ندارم بیمه هم نیستیم مستأجر هستم دارای یک همسر و یک فرزند هستم هیچ نهادی کمک نمیکند سبد کالا به ما تعلق نمیگیرد چکار کنیم از کجا بیارم خانواده ام بخورند حقوق ماهیانه ی من در یک ماه ۵۰۰ هزار تومن هم نمیرسد به داد منه بیچاره برسید با تشکر
majid
۲۲:۰۴ ۰۵ دی ۱۳۹۷
دولت بسته حمایتی کارگران تامین اجتماعی رو نداده.
مرغ شده کیلویی 14000 تومن اخه این زندگیه.اخه مردم مرغ بی خاصیتم نخورن.
محمد
۲۱:۵۹ ۰۵ دی ۱۳۹۷
من مددجوی بهزیستی هستم ولی اصلا بهم سبد کالا ندادن
کشاورز
۲۱:۱۷ ۰۵ دی ۱۳۹۷
کشاورزاااااااااااااااااااااااااا!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا بارانت را بفرست تا نان بازوی خودمون بخوریمو جز تو محتاج کسی نباشیم
و من یعمل مثقال ذره شرا یره
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۵ دی ۱۳۹۷
متاسفم؛چرا باید در کشور ما ابتدایی ترین حقوق به آرزو تبدیل شود؟!
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۵ دی ۱۳۹۷
واقعا بی تدبیری،بی نظمی و عدم اطلاع رسانی و شفاف سازی مناسب باعث سردرگمی مردم شده است و هیچ کس هم جواب گو نیست،توزیع سبد حمایتی با این وضع و سردرگمی هیچ دردی از مردم دوا نمی کند و دلیل این بی نظمی دولت نسنجیده اقدام کردن است
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۵ دی ۱۳۹۷
نه سبد کالا و نه کمک معیشت به کسی داده شده
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۶ دی ۱۳۹۷
به کارمندان هم چیزی ندادن
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۵ دی ۱۳۹۷
هدف دولت فقط امید دادن .پول هم ندادن هست
کامیار
۲۰:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۷
من وهمسرم هردولیسانس هستیم هردو هم بیکار بخدا دیگه از این زندگی خسته شدیم ما سبد کالا نمیخایم فقط کار کار کار کار کار کارکارکارکارکارکارتاپیش خدا کار میخایم
ehsan
۲۰:۱۷ ۰۵ دی ۱۳۹۷
من فکر کردم فقط خودم نگرفتم.
بهزاد
۲۰:۰۳ ۰۵ دی ۱۳۹۷
این حرفا یه مشت دروغه واسه سرگمی مردم اغلب اجناس 200 تا 300 درصد گرون شده بعد با دویست تومنی که کسی رنگشو ندیده سر مردم کلاه میزارن من الان 6 ماه بیکارم از شرمندگی و خجالت نمیدونم چیکار کنم فقط باید خدا جواب اینا رو بده
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۵ دی ۱۳۹۷
من بازنشسته تامین اجتماعی هستم و هنوز چیزی واریز نشده
کارمند دولت
۱۹:۵۸ ۰۵ دی ۱۳۹۷
ما که هم کارمندیم(علوم پزشکی) هم حقوق زیر 2 ملیون
سبد کالایی هم نگرفتیم
پول این دولت برام مهم نیست
داداش
۱۹:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۷
این سبد کالا بهانه بود تا یه عده اختلاس کنن
محسن
۱۹:۵۳ ۰۵ دی ۱۳۹۷
اینا کارگر جماعت مظلومترین انسانها هستند
تلمان
۱۹:۴۸ ۰۵ دی ۱۳۹۷
به بازنشستگان تامین اجتماعی هم هنوز ندادن
همشهری
۱۹:۴۸ ۰۵ دی ۱۳۹۷
چرا شفاف نمیگویید به چه کسانی تعلق میگیرد یه شماره اعلام کنید ببینیم به چه کسانی تعلق میگیره
روح اله
۱۹:۴۶ ۰۵ دی ۱۳۹۷
میلیاردرها سبد کالا گرفتن اونایی که وضع مالی خوبی نداشتن نگرفتن
جمال
۱۹:۴۲ ۰۵ دی ۱۳۹۷
پدر من بازنشسته است و حقوقش 1میلیون 200 هزار تومنه
سبد کالا کجا بود
reza
۱۹:۲۷ ۰۵ دی ۱۳۹۷
اقا من حقوقم زیر دومیلیون هس کارمندم.کجا این دویست تومن به ما دادن
شادی
۱۹:۲۵ ۰۵ دی ۱۳۹۷
ما که هیچی نداریم بابام یه کشاورز روستاییه ..بازم از نظر اینا پولدار حساب شدیم..واقعااا موندم
رضا محمدی
۱۸:۵۸ ۰۵ دی ۱۳۹۷
سلام مادر من جزو بهزیستی هست پیام میزنی مبلغ دویست تومان میاد ولی تا حالا ده بار رفتم فروشگاه میگه نریختن بهزیستی هم رفتم میگن بما ربطی نداره
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۵ دی ۱۳۹۷
والله کشوری با بیشترین منابع خدادادی ببین مردمش برا دویست هزار تومن چیکار میکنن.
محمد
۱۸:۳۵ ۰۵ دی ۱۳۹۷
عدالت یعنی این.من که جوون 28 ساله ام و بیکارم و تحت هیچ بیمه ای نیستم سبد کالا بهم تعلق نمیگیره.میترسم 2 روز دیگه یارانه ام قطع کنن.به خدا با پول یارانه دارم سر میکنم
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۵ دی ۱۳۹۷
خودت تنبلی.هر آدمی اراده کنه میتونه کار پیدا کنه.چیزی به نام غیرممکن وجود نداره.
مهدی
۰۸:۰۳ ۰۶ دی ۱۳۹۷
ناشناخته به کسی تهمت تنبلی نزنیم! دوست داری بیکار بشی یا ورشکسته یا از کار افتاده بشی تا بفهمی تنبلی یعنی چی؟!!!
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۶ دی ۱۳۹۷
این حرف شما یا از سر ناآگاهی است یا ؟وبعد بعضی از سریالهایی که از تلویزیون پخش میشود بسیار آموزنده است مثل او یک فرشته بود صد در صد این سریال را ببینید غرور و دیگران را معاهده کردن از روی هیچ آگاهی است و شیطان به راحتی او را گمراه میکند اگر منظور شما از شغل دست فروشی یا با موتور کار کردن است که اون شغل نیست نه درآمد ثابت داره نه درآمد آنچنانی وخطر تصادف و شهرداری برای دست فروشان .......و شغل شما چیه ؟؟؟
زهرا من
۱۸:۲۹ ۰۵ دی ۱۳۹۷
من سرپرست خانواده هستم نه کمیته امدادی ونه تحت پوشش بهزیستی ام.حقوق یک میلیون اشپز بودم الان بی کار شدم.تکلیف ادمایی مثل ماچیه.
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۵ دی ۱۳۹۷
منم کارمند دولتم با حقوق زیر 2 تومن. .دایم دارند میگویند که سبد را دادیم به کی دادند که ما تا حالا ندیدیم
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۵ دی ۱۳۹۷
یعنی مثلا با دویست تومن مشکلت حل میشه؟
مهدی
۰۸:۱۷ ۰۶ دی ۱۳۹۷
با۲۰۰۰۰۰تومان؟!
چندروز ۸۰۰ تومان داشتم خودم گرسنه بچه ام هم از گرسنگی گریه میکرد هرجا رفتم ی نون سنگک دولتی ۷۰۰ تومانی پیدا کنم همه هزار تومنی به بالا بودند آخرش بخاطر ۲۰۰ تومان یعنی ۲۰۰۰ ریال تصادف کردم!
رامین
۱۷:۲۴ ۰۵ دی ۱۳۹۷
آقا این چه حرفیه؟
بیایید نشون بدید به حساب کدوم کارمند ریخته شده که ما ندیدیم
فقط ۲۰۰ تومن به حساب کارکنان آموزش و پرورش ریخته شد که بعدا گفته شد این علی الحساب بود و باید از حقوقشون کسر بشه
م.ا
۲۳:۴۳ ۰۵ دی ۱۳۹۷
آقا کدوم کارمند گرفته؟؟ منم کارمند اب منطقه ای ام. حقوقم یک و نهصده که البته با کسر بیمه و اینا میشه یک و هفتصد. به ما که چیزی ندادن. یعنی به هیچکدوم از همکارام چیزی ندادن. استخدامی هم هستیم. به کی دادن این دویست تومن رو
فرهنگ
۱۷:۱۶ ۰۵ دی ۱۳۹۷
سرکاریه کسی نگرفته
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۵ دی ۱۳۹۷
بیمه شدگان عشایر و روستایی که 540000 هزار در امد دارند چرا سبد تعلق نمیگیره
احمدرضا
۱۷:۱۰ ۰۵ دی ۱۳۹۷
من کارمند سازمان بهزیستی با حقوق زیر سه میلیون هستم اصلا سبد حمایت به هیچیک از کارمندان این سازمان پرداخت نشده از بعضی ادارات دیگر نیز پرسیدم آنها نیز چیزی دریافت نکرده اند وقتی همچین کمکی در کار نیست چرا محترم به دروغ آن را اعلام میکند.
صالح
۱۷:۰۱ ۰۵ دی ۱۳۹۷
اینم باید ژن خوب داشته باشی تا بهت بدند ما ک زندگیمون بخاطر نداشتن کار پاشید ولی ب فکر ملت باشید اینم بگم ک با مدرک فوق لیسانس ن ژن خوب داشتم ن پارتی نکار بهم دادن ن سبد کالا زنم هم ول کرد رفت نظام نظام سرمایه داری شده
محمد
۱۶:۵۸ ۰۵ دی ۱۳۹۷
مستعمری بگیران تامین اجتماعی خیلی وقته مردند
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۵ دی ۱۳۹۷
در حالی که اغلب اقشار جامعه در مرحله اول توزیع، بسته‌های حمایتی خود را دریافت کرده‌اند //// اغلب!!!! اینطور که شما میگین یعنی همه کمیته امدادیو بهزیستی هستن هه جالب بود
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۵ دی ۱۳۹۷
چقد بدبختیم ما که برای حقمون هم باید التماس کنیم
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۵ دی ۱۳۹۷
من تو چند تا از این گروه بندیا هستم ولی دریغ از بسته حمایتی
یس
۱۶:۴۴ ۰۵ دی ۱۳۹۷
کارمند دولت محسوب می شویم حالت اشتغال
شرایط را داریم ولی هیچ ۲۰۰هزار تومانی واریز نشده است.
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۵ دی ۱۳۹۷
والا ما سربازیم و متاهل و بچه توراه داریم حقوقمون 275 هزار تومنه هرماه ترس لرز قطع یارانه رو داریم دفترچه بیمه هم که بیمارستان بغیر طرف قرار داد خودشون به بیمه ما اونقدر بها نمیدن. بازم خداروشکر که سالمیم. خداروشکر که بدتر این نشد...
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۶ دی ۱۳۹۷
بیمه سربازها که بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلحه. خیلی خوبه.
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۶ دی ۱۳۹۷
با همان بیمه نیروهای مسلح برو دندان های خودت و زنت رو کامل درست کن تا خدمتت تموم نشده.
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۵ دی ۱۳۹۷
والا ما سربازیم و متاهل و بچه توراه داریم حقوقمون 275 هزار تومنه هرماه ترس لرز قطع یارانه رو داریم دفترچه بیمه هم که بیمارستان بغیر طرف قرار داد خودشون به بیمه ما اونقدر بها نمیدن. بازم خداروشکر که سالمیم. خداروشکر که بدتر این نشد...
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۵ دی ۱۳۹۷
چرا به ( بازنشستگان تامین اجتماعی ) سبد کالا نمی دهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این قشر از ضعیف ترین اقشار جامعه هستند .
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۵ دی ۱۳۹۷
اینگونه توزیع سبد کالا متاسفانه نا عادلانه است کسانی سبد کالا در یافت می کنند که وضع خوبی دارند و یک سری خانوار است که حق شان است به انها تعلق نمی گیرد دولت حتما باید بازنگری کند
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۵ دی ۱۳۹۷
سبد کالای کارگران ساختمانی بیمه شده قراربود هفته پیش توزیع بشه
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۵ دی ۱۳۹۷
دیگه کاسه صبرمون لبریز شده
عباس مرادی
۱۵:۴۵ ۰۵ دی ۱۳۹۷
در این گونه موارد روستاییان عزیز هم که اصلا جزئی از جامعه ایرانی به حساب نمیان.
محمد
۱۵:۴۴ ۰۵ دی ۱۳۹۷
جانبازان بالای 50درصد از کارافتادگی کلی هنوز سبد حمایتی دولت را دریافت نکرده اند.جای بسی تاسف است در چهل سالگی پیروزی انقلاب که مدیون ایثارگران هستند
محمد
۱۵:۴۴ ۰۵ دی ۱۳۹۷
جانبازان بالای 50درصد از کارافتادگی کلی هنوز سبد حمایتی دولت را دریافت نکرده اند.جای بسی تاسف است در چهل سالگی پیروزی انقلاب که مدیون ایثارگران هستند
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۵ دی ۱۳۹۷
منم کارمند دولت هستم و حقوقم زیر 3 ملیون
چیزی هم دریافت نکردم
پس چرا میگید به حقوق کارمندان دولت واریز شد؟
عجب..........
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۵ دی ۱۳۹۷
قبلا گفته شده بود به بیمه شده های تامین اجتماعی پرداخت شده من خودم بیمه تامین اجتماعیم هیچی هم نگرفتم
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۵ دی ۱۳۹۷
یارانه ها را بیشتر کنید و قیمت بنزین و گازوئیل را بیشتر کنید تا با کشورهای همسایه یکسان باشد و در نتیجه قاچاق سوخت بوجود نیاید. از طرف دیگر یک نفر ممکن است که حتی ماشین هم نداشته باشد و کسی که ماشین دارد به آن یارانه سوخت تعلق می گیرد اما کسی که ماشین ندارد به آن یارانه سوخت داده نمی شود. باید برعکس این عمل کنیم و علاوه بر اینکه قیمت بنزین و گازوئیل را واقعی کنیم و در کنارش به همه یارانه سوخت بدهیم؛ باید کسانی که ماشین دارند مالیات نیز بپردازند چون از جاده ها و خیابانها نیز استفاده می کنند و جاده ها نیز فقط مال آنها نیست.
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۷
به فکر بیکاران باشید بفکر کسانی که شغلی ندارن یا با موتور کار میکنم یا دست فروشن و عابرو
دارن اونها نه حمایت بیمه ای دارن نه درآمد آنچنانی و ثابت
محمود
۱۵:۱۷ ۰۵ دی ۱۳۹۷
مبلغ این سبدهای کالا برای قشر فوق ضعیف معلولین نخاعی بسیار کم است،یک معلول نخاعی شدید سرپرست خانواده یک چهارم حداقل حقوق روهم مستمری ندارد برخلاف این تبلیغات گسترده که میگویندمستمری ما۴برابرشده، سوال اینجاست۴برابرهدچی؟؟؟!!!۵۰هزارتومان!!!
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۷
ما بازنشستگان تامین اجتماعی تاکنون هیچ سبد کالایی دریافت نکردیم حقوق ما یک میلیون هست
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۷
ما بازنشستگان تامین اجتماعی تاکنون هیچ سبد کالایی دریافت نکردیم حقوق ما یک میلیون هست