سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

سرقت تنه‌های قیمتی قلیان توسط پسر یکی از مالکان قهوه‌خانه

سرهنگ لطیفی از دستگیری سارقی خبر داد که ۳۰ تنه باارزش قلیان را از یک قهوه‌خانه‌ در پایتخت ربوده بود.

سرهنگ پیمان لطیفی رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: گزارشی مبنی بر سرقت تنه‌های با ارزش قلیان در یکی از قهوه‌خانه‌های مرکز شهر به دست ماموران کلانتری رسید که با تشکیل پرونده در این خصوص موضوع مورد بررسی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: موضوع از این قرار است که دو شریک که در یک قهوه‌خانه با یکدیگر کار می‌کنند، چندی پیش متوجه سرقت تنه‌های با ارزش و نو خود از انباری قهوه‌خانه شده و با اعلام شکایت به کلانتری به دنبال پیدا کردن سارق یا سارقان اموال خود می‌شوند.

سرهنگ لطیفی تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد که سارق تنه‌ها پسر یکی از آن دو شریک بوده و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت تنه قلیان‌ها از انباری قهوه‌خانه کرده است.

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب با اشاره به اینکه دستگیری سارق و اعترافاتش اظهار کرد:  وی مدعی است در میزان سود و دریافتی‎های قهوه‌خانه سهم دارد و با توجه به این موضوع، اقدام به سرقت تنه‌های قلیان کرده است.

سرهنگ لطیفی با بیان اینکه ارزش مالی تنه‌ها ۳۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: پرونده در حال بررسی و تحقیقات تکمیلی توسط پلیس است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.