سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پروژه تجهیز چاه ناحیه صنعتی رشتخوار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از بهره برداری و تجهیز چاه ناحیه صنعتی رشتخوار خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از ناحیه صنعتی رشتخوار، گفت: پروژه‌های زیرساختی و آبرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار بوده و تامین، انتقال و تکمیل این پروژه‌ها با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده صورت می‌پذیرد.

وی افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۵۱۰ میلیون ریال و در مدت ۲ ماه به انجام رسید.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: با توجه به کمبود آب در استان اجرای طرح و ساخت تصفیه‌خانه و دیگر راهکار‌های موثر برای مقابله با کم‌آبی در دست اقدام بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با تاکید بر کیفیت و کمیت در اجرای پروژه‌های فنی و سرعت در انجام کارها، بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: با تکمیل پروژه‌ها بستر لازم برای صنعتگران و سرمایه گذاران فراهم می‌شود و در همین راستا تجهیز و توسعه پروژه‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با برنامه ریزی و اولویت مناطق کمتر توسعه یافته در دستور کار این شرکت قرار دارد.

گفتنی است این ناحیه صنعتی فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و با ۳۱ هکتار صنعتی در کیلومتر ۳ جاده رشتخوار به خواف قرار دارد.

انتهای پیام//ف. ح
 


با توجه به کمبود آب، اجرای طرح و ساخت تصفیه‌خانه از راهکار‌های موثر برای مقابله با کم‌آبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.