سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت مجوز برای چاه‌های جدید در مازندران

مجوز حفر ۵۷ هزار حلقه چاه در مازندران دریافت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی الله ولی پور رئیس اداره امور منابع آب آمل و محمودآباد با بیان اینکه تعداد چاه‌های مجاز در آمل باید در سامانه ساماندهی شود و اعلام شود، گفت: ۱۵ سال مجوز خفر هیچ چاهی داده نشد، اما مسال مجوز حفر ۵۷ هزار چاه در مازندران دریافت شد.

وی با بیان اینکه مجوز حفر ۸ هزار چاه سهمیه امل است، افزود: مردم و کشاورزان بابت معرفی چاه فاقد پروانه خود با مسولان و کارشناسان همراهی کنند.

ولی پور با بیان اینکه تا به حال یک هزار و ۲۰۰ چاه تعیین تکلیف شد، گفت: با روند فعلی ارائه سوخت به چاه‌های فاقد پروانه کشاورزان به مشکل بر می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان می‌توانند با مراجعه به سامانه چاه خود را حفر و پس از طی مراحل قانونی سوخت خود را دریافت کنند، افزود: بررسی پروانه مدتی بعد صورت می‌گیرد که این امر در تحویل سوخت به آن‌ها تاثیری ندارد.

رئیس اداره امور منابع آب آمل و محمودآباد گفت: کشاورزان فاقد پروانه چاه یک سال زراعی فرصت است تا به این مهم رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در معرفی چا‌ه های فاقد پروانه در روستا‌ها می‌توانند کمک حال باشند، افزود: چاه‌های بعد از سال ۱۳۸۵، و چاه‌هایی که جدیدا پروانه گرفتند همگی باید در سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ م

مجوز حفر ۵۷ هزار حلقه چاه در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.